جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

از برنج سفید و شکر سفید حذر کنید

يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب: 445644
یک مشاور طب سنتی گفت: برنج سفید عامل دیابت و شکر سفید عامل پوکی استخوان است؛ کبد چرب مقدمه بیماری است و از تُند خوردن و نجویدن غذا و همچنین مصرف نوشابه‌های گازدار و غذاهای سرخ کرده بروز پیدا می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد دریایی اظهار داشت: برنج قهوه ای را از ما گرفتند و برنج سفید را جایگزین کردند که عامل اصلی دیابت است، همچنین شکر قهوه‌ای و سرخ که ملین بود را از ما گرفتند و شکر سفید را جایگزین کردند که عامل پوکی استخوان است. سوسیس و کالباس را به بچه‌های ما دادند که دارای بنزوات سدیم گلوتامات و نیترات سدیم دارد، اینها همه سرطان زاست.

نوشابه عامل بروز بسیاری از ریفلاکس‌هاست

این متخصص علوم زیستی و گیاهان دارویی و مشاور طب سنتی افزود: غربی‌ها اعتراف می‌کنند به اینکه ما غذاهایی که مورد تاییدمان هست به مردم می‌دهیم و مردم مریض می‌شوند مثلاً ناراحتی معده میگیرند؛ در نوشابه ترکیباتی وجود دارد که دریچه مری را سُست می‌کند و این سُستی عامل بیشتر ریفلاکس‌ها است.

کبد چرب به دلیل تند خوردن و نجویدن غذا

دریایی گفت: متاسفانه افراد غذا را تُند می‌خورند و خوب نمی‌جوند و خلطی که از آن در کبد به وجود می‌آید کیموسی است که در معده به وجود می‌آید, ماده‌ای است که از نظر کبد شناخته شده نیست که باعث چربی کبد می‌شود.

وی ادامه داد: کبد چرب مقدمه بیماری است؛ کبد چرب ناشی از مصرف غذاهای سرخ کرده، فست فودها، نوشابه‌های گازدار است. غذاهایی مانند کوفته یا حلیم بادمجان به عنوان غذای سالم مطرح است.

گوشت گاو عامل بیماری است

این متخصص علوم زیستی و گیاهان دارویی خاطرنشان کرد: خدا نیامرزد کسانی که دامداری گاوداری را در این ایران رایج کردند. اصلاً گاودارای برای مملکت ما نبود. تمام بیماری‌های ما برای گوشت‌های اسید اوریک دار است یعنی وقتی ما گوشت گاو را می‌خوریم که پیامبر ما خوردن آن را نهی کرده است بیشتر دچار پا درد می‌شوند و اسید اوریکشان بالا می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *