پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

شرط آمانو برای‌ حضور در کمیسیون برجام: رسانه‌ها نباشند!

يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 445619
نایب‌رئیس کمیسیون ویژه برجام، گفت: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به این شرط قبول کرد که در جلسه کمیسیون برجام حضور یابد که این جلسه ضبط نشده و رسانه‌ای و مطبوعاتی نشود.
شرط آمانو برای‌ حضور در کمیسیون برجام: رسانه‌ها نباشند!
به گزارش جهان، منصور حقیقت‌پور در گفتگو با مهر اظهار داشت: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به این شرط قبول کرد که در جلسه کمیسیون ویژه برجام حضور یابد که جلسه نمایندگان با وی رسانه‌ای، مطبوعاتی و ضبط نشود و فقط در حد یک خبر کوتاه در رسانه‌ها منتشر شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز فقط اعضای کمیسیون برجام حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی رئیس مجلس نیز در جلسه امروز حضور نمی‌یابد.

به گزارش مهر، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز صبح جهت مذاکرات و رایزنی با برخی مقامات ایران و برگزاری جلسات فنی با مسئولان سازمان انرژی اتمی در خصوص راهکارهای شفاف‌سازی ادعای غرب مبنی بر فعالیت‌های نظامی هسته‌ای ایران وارد کشور شد. قرار است وی ساعت ۱۴ در کمیسیون برجام حضور یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وضع مملکت ایران به آنجا رسیده است که کارمند گماشته آمریکا هم برای مجلس ایران و حتی اینکه خبر لاقاتش با کمیسیون مجلس در چه حدی در مطبوعات منشر شود، دستور می دهد و ما هم مجبوریم دستورات ایشان را هم اطاعت کنیم. آفرین، به استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی سلام برسانید.