جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
احتمال دردسر جديد براي مدافع فراري

طلب 200 میلیونی پرسپوليسيها از پولادي

شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب: 445399
پرسپوليسي‌ها پيگير پرونده‌اي هستند که مي‌تواند براي پولادي دردسرساز شود.
به گزارش جهان، خراسان نوشت : اين بازيکن در طول يک سال گذشته با مشکلات زيادي روبه‌رو بوده است. او با سر و‌صداي زيادي از مس کرمان جدا شد و به پرسپوليس رفت. آن پرونده براي مهرداد دردسرهايي داشت. پس از آن هم او با جنجال زيادي از جمع قرمزها رفت. پولادي رضايت‌نامه‌اش را در شرايطي از پرسپوليس گرفت که اين باشگاه به شدت معترض بود.

راي صادره هم هيچ‌گاه مورد تاييد اين باشگاه قرار نگرفت. پولادي حالا علاوه بر مشکل کارت معافيتش، بر سر اين پرونده هم مشکلاتي دارد. به گزارش منابع خبري از فدراسيون فوتبال، پرسپوليسي‌ها در فرجه قانوني به راي پرونده پولادي اعتراض کرده و خواهان تجديد نظر ويژه شده‌اند. علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال هم پاي اين اعتراض را امضا کرده و به مسئولان دستور رسيدگي داده است. يک فرد آگاه در فدراسيون فوتبال درباره علت اعتراض پرسپوليسي‌ها مي‌گويد: «آن‌ها مي‌گويند طبق قراردادي که مهرداد با پرسپوليس بسته بود، بايد بعد از جدايي از تيم تمام پولي را از باشگاه گرفته بود، بازمي‌گرداند که اين کار را نکرده است.» همچنين به ادعاي آن‌ها پولادي بايد‌۲۰ درصد از قرارداد خود با الشحانيه را به عنوان حق ترانسفر به قرمزها مي‌داد که گويا رقم نزديک به‌۶۰ هزار دلار است. از فدراسيون خبر مي‌رسد در صورتي که قرمزها بتوانند به نفع خود راي بگيرند، نامه‌اي براي فيفا ارسال مي‌شود که شايد مانع از ادامه فعاليت مهرداد با الشحانيه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *