جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
این بار با بهانه حزب الله

اعتراف مقام آمریکایی به تحریم دوباره ایران

جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 445183
یک مقام وزارت خزانه داری آمریکا گفت هر بانک ایرانی ای که بر اساس توافق هسته ای از فهرست تحریم ها خارجی می شود در صورت اثبات همکاری اش با حزب الله لبنان مجددا در فهرست تحریم ها قرار خواهد گرفت.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از رویترز خبر داد، یک مقام وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد، هر بانک ایرانی ای که بر اساس توافق هسته ای منعقده در ماه جولای از فهرست تحریم ها خارجی می شود در صورت اثبات همکاری اش با حزب الله لبنان یا نیروی قدس سپاه مجددا در فهرست تحریم ها قرار خواهد گرفت.

آدام سزوبین، یکی از مقامات وزارت خزانه داری آمریکا این اظهارات را در جلسه استماع کمیته بانکی سنای آمریکا بیان کرد. وی برای تایید انتصابش به عنوان معاون تروریزم و اطلاعات مالی خزانه داری آمریکا در این جلسه شرکت کرده بود.

سزوبین در این جلسه افزود: «ما باید ببینیم که آنها چگونه رفتار خواهند کرد، اما انتخاب با خود آنها خواهد بود.»

 لغو تحریم ها و برگشت پذیر نبودن آن یکی از موارد مهمی است که ایران بر روی آن تاکید دارد و بازگشت هر تحریم لغو شده به بهانه دیگری مثل تروریسم به منزله لغو توافق هسته ای است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *