شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
معصومه ابتکار:

روحانی شطرنج را هم خوب بلد است

پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 445040
معصومه ابتکار با انتشار تصویری از رئیس‌جمهور به تمجید از وی پرداخت.
روحانی شطرنج را هم خوب بلد است
به گزارش جهان، معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست با انتشار تصویری از حجت‌الاسلام حسن روحانی به تمجید از وی پرداخت.

وی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: رییس جمهور روحانی را در این سال ها بهتر شناختم. ایشان علاوه بر اینکه یک حقوقدان است، یک فرد اخلاق گرا و نیز یک استراتژیست واقعی است.

استراتژیست بودن او را می شود در ایجاد امید میان مردم، در مهار تورم افسار گسیخته، در به نتیجه رساندن مذاکرات دشوار و پیچیده هسته ای و در مقابله با فساد مشاهده کرد. شاید همین نگاه راهبردی، منتقدین بی انصاف او را اینگونه نگران کرده است.

دو روز پیش آقای روحانی مطالب مهمی را در جمع سپاهیان عزیز گفت که باز هم استراتژیست بودن او را تایید می کند. از جمله اینکه: «امروز بعد از برجام و تحریم، کشور نیاز به حرکت بزرگ دارد. امروز دشمن تنها صهیونیست‌ها، امریکا و تروریست‌ها نیستند، بلکه دشمن امروز ریزگردها، بیکاری، رکود، تورم، سست شدن اخلاق و ایمان در جامعه هستند که بسیار خطرناکند.» البته از ایشان نپرسیده ام، ولی بنظرم آقای روحانی شطرنج را هم خوب بلد است

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *