پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
سرلشکر جعفری در دیدار فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب:

سپاه نمی‌گذارد راه‌نفوذ دشمن هموار شود

چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 444966
فرمانده کل سپاه گفت: با همه توان از اصول، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی پاسداری خواهیم کرد و هرگز به مخالفان این راه الهی اجازه نمی‌دهیم راه نفوذ دشمنان را هموار سازند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و کارکنان سپاه با حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، در سخنانی با اشاره به تحقق نصرت الهی درجبهه مقاومت در سراسر منطقه، گفت: با همه توان از اصول، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی پاسداری خواهیم کرد و هرگز به مخالفان این راه الهی اجازه نمی‌دهیم که راه نفوذ دشمنان را هموار سازند.

سردار جعفری با اشاره به رویکردهای جدید دشمنان برای نفوذ، خاطرنشان کرد: سپاه برای مقابله با ترفندهای جدید دشمنان به این باور رسیده است که باید همزمان با افزایش توان و دقت موشک‌هایش، به افزایش برد آرمان‌های اسلامی و الگوهای مورد نیاز انقلاب نیز توجه کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قاطعانه اعلام می‌کنیم در هیچ مقطع زمانی، ایران اسلامی از چنین قدرت و توان دفاعی و امنیتی و نیروهای آماده در صحنه های مختلف اجتماعی برخوردار نبوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *