پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
در نظر سنجی از ستارگان لیگ جزیره

انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان!

چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 444917
در نظر سنجی که یکی ازشبکه های تلویزیونی انگلیس از ستارگان لیگ جزیره انجام داد، لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن فوتبال انتخاب شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یکی از شبکه های تلویزیونی انگلیس یک نظرسنجی را در میان ستاگارن لیگ برتر انگلیس برگزار کرد و سوال این نظر سنجی این بود، بهترین بازیکن فوتبال حال حاضر جهان مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یا کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید است که مسی توانست با ۶ رای در مقابل ۳ رای رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد.

از میان ستارگانی که در این نظر سنجی شرکت کردند استیون جرارد کاپیتان سابق لک‌لک ها اظهار داشت: مسی یک بازیکن مافوق زمینی و فضایی است، تکنیک بالا و بی نظیر دارد او در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است.

ستاره دیگری که در این نظر سنجی شرکت کرده بود جو هارد گلر منچستر سیتی بود که بیان کرد: انتخاب یکی از این دو ستاره فوتبال به عنوان بهترین بازیکن واقعا سخت است اما به نظر من مسی بهترین است.

ریو فردیناند هم بازی سابق رونالدو گفت: به نظرم رونالدو در حال حاضر بهترین بازیکن است.

دیوید لوئیس مدافع سابق تیم چلسی و کنونی پاری سن ژرمن گفت: به نظرم مسی بهترین بازیکن است اما رونالدو هم بازیکن بزرگی است.

لیونل مسی تا کنون ۴ بار به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شده است و رونالدو ۳ بار موفق به کسب این جایزه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *