پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

قبول نکردن این واقعیت خطرناک است

چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 444813
برای داشتن پوست شاداب، توصیه می‌شود از مواد غذایی حاوی پروتئین استفاده شود.
قبول نکردن این واقعیت خطرناک است
به گزارش جهان به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، دکتر رضا داوودی متخصص پوست و مو گفت: بعضی افراد نمی‌خواهند قبول کنند که با افزایش سن، پوست، دچار افتادگی می‌شود و به هر قیمت با انواع عمل‌ها از جمله بوتاکس می‌خواهند به نحوی خود را جوان‌تر کنند.

این متخصص درباره استعمال دخانیات گفت: بدن هر فرد با جذب ویتامین‌ها، به خصوص ویتامین‌ C جوان می‌ماند ولی کسانی که سیگار می‌کشند، با جذب نیکوتین، مانع از جذب ویتامین C در بدن خود خواهند شد که یکی از نتیجه‌های آن، شل شدگی و افتادگی پوست است و سیگاری‌ها باید بدانند که نیکوتین ناشی از حتی کشیدن یک نخ سیگار به مدت سه روز در بدن می‌ماند و کلاً جذب این ویتامین‌ ضروری را برای بدن مختل خواهد کرد.

این متخصص پوست برای جلوگیری از افتادگی پوست توصیه کرد: عمل لیفتینگ در افراد بالای ۴۵ سال درمان مناسبی است و طی این روش یک برش در خط رشد مو و جلوی گوش شروع می‌شود و این برش تا جلوی گوش ادامه می‌یابد و جهت خارج کردن خون اضافی پس از جراحی در این ناحیه یک مسیر تخلیه در نظر می‌گیرند.

وی این توصیه را نیز داشت که باید با شل شدن و افتادگی پوست کنار آمد ولی برخی افراد با این واقعیت کنار نیامده و به اقداماتی دست می‌زنند که اصلاً توصیه نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *