جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

برنامه‌ تیم ملی فوتبال تا دیدار ژاپن

سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 444647
تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران تا قبل از دیدار مقابل ژاپن به احتمال فراوان دو دیدار دیگر پیش‌رو خواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران پس از هفته‌ هفتم لیگ برتر که در تاریخ سوم مهر ماه سال جاری به اتمام می‌رسد، اردوی خود را دو روز بعد یعنی پنجم مهر ماه آغاز خواهد کرد.

بر اساس برنامه قرار است ملی‌پوشان ششم مهر ماه به دوبی سفر کنند تا اردوی یک هفته‌ای در این شهر داشته باشند. شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا تیم ‌ملی یازدهم مهر ماه سال جاری دیداری را مقابل تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل کویت در دوبی برگزار کند.

پس از پایان اردوی امارات، تیم ‌ملی دوبی را به مقصد مسقط ترک خواهد کرد تا شانزدهم مهر ماه در ر‌قا‌بت‌های مرحله مقدماتی جا‌م جها‌نی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف عمان برود.

تیم ‌ملی هفدهم مهر ماه به ایران باز خواهد گشت تا بیست و یکم این ماه به مصاف تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ژاپن در آزادی برود؛ دیداری دوستانه که انجام آن قطعی شده است.

اردوی بعدی تیم ‌ملی نیز پس از پایان هفته‌ یازدهم لیگ برتر و به احتمال فراوان از دهم آبان آغاز خواهد شد تا تیم ‌ملی در فاصله‌ای دو هفته‌ای در تاریخ ۲۱ و ۲۶ آبان ماه سال جاری در ر‌قا‌بت‌های مرحله انتخابی جا‌م جها‌نی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف تیم‌های ملی فو‌تبا‌ل ترکمنستان و گوام برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *