کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه زمان‌بندی ۳ تشکل اصول‌گرا برای انتخابات +جزئیات

24 شهريور 1394 ساعت 8:48

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه برنامه زمان‌بندی حزب مؤتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران برای انتخابات مجلس در راستای همگرایی میان نیروهای اصول‌گرا را تشریح کرد.


به گزارش جهان، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برنامه‌های سه تشکل اصول‌گرا(مؤتلفه، پایداری و ایثارگران) برای ایجاد وحدت و همگرایی میان سایر نیروهای اصول‌گرا، اظهار داشت: برنامه زمان‌بندی شده‌ در راستای وحدت و همگرایی میان نیروهای اصول‌گرا و مأموریت‌های مختلفی در جلسات سه تشکل حزب مؤتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصویب شده است.

وی ادامه داد: دبیران کل سه تشکل اصو‌ل‌گرا در حال اجرایی کردن برنامه‌های زمان‌بندی شده هستند و جلسات آقایان حسین فدایی، محمدنبی حبیبی و حجت‌‌الاسلام آقاتهرانی براساس جمع بندی اقدامات در حال برگزاری است و آنها باید در جلسات مشترک سه تشکل گزارش اقدامات خود را به اعضا ارائه کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه درباره جزئیات برنامه‌های زمان‌بندی شده سه تشکل، گفت: این برنامه‌ها شامل توسعه فعالیت‌های هماهنگی در بین بدنه تمام تشکل‌های اصول‌گرا و استان‌ها، بررسی دیدگاه‌های استان‌ها درباره انتخابات و جمع‌بندی پیشنهادات آنها و انتقال جمع‌بندی به مرکز و تشکیل شورای هماهنگی اصول‌گرایان می‌شود.

اسدالله بادمچیان عضو حزب مؤتلفه اسلامی پیش از این خبر از دیدار با بزرگان اصول‌گرای هر استان و کسب نظرات آنها برای تدوین لیست‌ها داد‬ه بود.


کد مطلب: 444566

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/444566/برنامه-زمان-بندی-۳-تشکل-اصول-گرا-انتخابات-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com