پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳

استعفا برای جلوگیری از اختلافات بچگانه!

دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 444516
استعفای غلام‌رضا غلامی از مدیریت شبکه چهار سیما پذیرفته نشد و او به کار خود در این سمت ادامه می‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در پی انتشار خبر‌هایی از استعفای غلامرضا غلامی مدیر شبکه چهار سیما در خبرگزاری‌های مختلف، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد با استعفای غلامرضا غلامی موافقت نشده و وی کما فی السابق در سمت مدیریت شبکه چهار سیما به کار خود ادامه می‌دهد.

پیش از این غلامرضا غلامی در نامه‌ای خواستار استعفای خود از مدیریت شبکه چهار سیما شده بود. غلامی در نامه‌ استعفای خود آورده است: «احتراماً، نظر به اینکه جنابعالی در برنامه‌ریزی اینجانب برای اداره مطلوب شبکه متناسب با قواعد و ضوابط سازمانی و اصول حرفه‌ای اختلال ایجاد می‌کنید (پیوست) و این رویه خلاف قراری است که روز اول در محضر ریاست محترم سازمان با همدیگر گذاشتیم و به‌منظور جلوگیری از بروز اختلافات بچه‌گانه در سطح سازمان، بدین وسیله بنده از مدیریت شبکه ۴ سیما استعفا می‌دهم و برای جنابعالی آرزوی توفیق می‌کنم، بدیهی است تا تعیین مدیر جدید باصلابت و در چارچوب ضوابط به اداره شبکه ادامه خواهم داد».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *