جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

ادامه مبارزه اقتصادی اروپا برابر روسیه

دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 444515
اتحادیه اروپا تحریم‌ها علیه شخصیت‌ها و نهادهای روسی را که به خاطر بحران اوکراین اعمال کرده بود برای شش ماه دیگر تمدید کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس خبر داد: اتحادیه اروپا تحریم‌های اعمالی علیه دارایی‌ها و صدور ویزا برای چندین تن از نزدیکان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و تعدادی دیگر از افراد دخیل در الحاق کریمه و دیگر اراضی مورد مناقشه اوکراین به روسیه را برای مدت ۶ ماه دیگر تمدید کرد.

اتحادیه اروپا امروز دوشنبه اعلام کرد که «ارزیابی وضعیت هیچ‌گونه تغییری در رژیم تحریم‌ها را توجیه نمی‌کند»، تحریم‌هایی که براساس آن‌ها ۱۴۹ تن و ۳۷ نهاد را تحریم کرده است. ۲۸ عضو اتحادیه اروپا تحریم‌های خود را با همکاری نزدیک واشنگتن اعمال کرده‌اند.

این تمدید تحریم‌ها در پی تداوم تنش‌ها در شرق اوکراین طی سال گذشته انجام شده است.


علیرغم آتش‌بش اعلام شده در فوریه گذشته، نیروهای اوکراین و جدایی‌طلبان تحت حمایت روسیه به طور مرتب و تا تاریخ یکم سپتامبر که بر سر اجرای یک آتش‌بس جدید به توافق رسیدند، حملات توپخانه‌ای را علیه یکدیگر اجرا می‌کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *