چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

«قاف» پس از ۹ روز به چاپ دوم رسید

دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 444504
اثر جدید یاسین حجازی با پشت سر گذاشتن ۹ روز از انتشار و شمارگان ۱۲۰۰ نسخه در چاپ اول به چاپ دوم رسید.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، یاسین حجازی ویراستار و نگارنده کتاب «قاف» با اعلام خبر توزیع چاپ دوم کتاب «قاف» پس از ۹ روز از انتشار و توزیع چاپ اول آن در صفحه مجازی خود گفت: ١٤ شهریور چاپ اوّل «قاف» سوى کتابفروشى‌ها رفت و حالا ٩ روز بعد است و چاپ دوم «قاف» به فروش می‌رسد.

چاپ اول این کتاب با تیراژ ۱۲۰۰ نسخه و قیمت ۳۹ هزار تومان منتشر شده بود.

«قاف» اثر جدید یاسین حجازی است، اثری که در روزهای اکران پرشور فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» در ساحت کتاب به پیامبر رحمت پرداخته است.

حجازی در این کتاب تلاش کرده است که دو اصل را در بازخوانی این کتاب مورد توجه قرار دهد؛ اولاً حجازی تلاش کرده است تا در این کتاب فقط پیامبر را دنبال کند و می‌گوید: واقعه‌ها و شخصیت‌ها صرفاً بهانه‌ای برای تعقیب پیامبر بودند. بسیار شد از واقعه‌ای طولانی گذشتم به این دلیل که پیامبر در آن دیده نمی‌شد و از کسر کوچکی از یک روز نگذشتم. اصل دوم این بود که از تمام متن سه کتاب فقط عناصر دراماتیک را جدا کنم، عناصر دراماتیک یعنی ایماژها و دیالوگ‌ها.

این کتاب را انتشارات شهرستان ادب در ۱۱۶۲ صفحه به چاپ رسانده است. به‌گفته یاسین حجازی ۴ سال پیش ایده این اثر در ذهن او به وجود آمد و ۳ سال نوشته شدن آن طول کشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *