جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۱۲
پرویز سروری تاکید کرد:

لاریجانی برای حضور در ائتلاف اصول‌گرایان سریع‌تر تصمیم قطعی بگیرد

دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 444454
قائم‌مقام جمعیت رهپویان گفت: از آقای لاریجانی این توقع وجود دارد که تصمیم قطعی خود را برای همراهی و تقویت جریان اصول گرایی بگیرد.
لاریجانی برای حضور در ائتلاف اصول‌گرایان سریع‌تر تصمیم قطعی بگیرد
به گزارش جهان، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اختلاف افکنی میان اصول‌گرایان از سوی رسانه‌های اصلاح طلب اظهار داشت: ما باید بپذیریم که رقیب، رقیب است و به دنبال پیروزی است و پیروزی خود را در تشتت و اختلاف رقیب خود می‌بیند.

وی ادامه داد: رسانه‌های اصلاح طلب به دنبال برنامه مدون و حساب شده‌ای برای ایجاد جنگ روانی هستند تا دائماً عرصه‌های مختلف را برای متشتت کردن اصول‌گرایان تحریک کنند. زمانی آقای احمدی نژاد را تحریک می‌کنند تا او را به عرصه انتخابات بکشانند چراکه تحلیل آنها این است که آقای احمدی نژاد از سبد اصول گرایان برداشت می‌کند و موجب تشتت در این جریان می‌شود.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان افزود: تحلیل رسانه‌های اصلاح طلب این است که امکان جمع شدن اصول‌گرایان با آقای احمدی نژاد صفر است لذا حضور او را در عرصه، حضور مبارکی برای خود می‌بینند و به همین دلیل است که هر از چندگاهی با تیترهای تحریک آمیز تلاش می‌کنند زمینه حضور آقای احمدی نژاد را در انتخابات بیشتر کنند.

سروری گفت: اصلاح طلبان با طرح موضوعاتی مانند "از صندلی‌های سبز مجلس یک صندلی هم به احمدی نژاد نخواهد رسید" قصد دارند میان اصول گرایان تشتت و اختلاف ایجاد کرده و به تعبیری هدف آنها تقسیم سبد آرای اصول گرایان است؛ آنها با نقد گذشته تلاش می‌کنند اختلاف اصول گرایان را بار دیگر مشتعل و بویژه در بدنه نیروهای اصول گرا که حرف اول را در انتخابات می زنند، تحریک ایجاد کرده و اختلاف را در جریان اصول گرایی نهادینه کنند.

وی با بیان اینکه نکته اساسی این است که اصول گرایان چه برنامه‌هایی برای انسجام، وحدت و ائتلاف دارند، گفت: فرآیند قابل قبولی در میان اصول گرایان آغاز شده است و ائتلاف، وحدت و انسجام‌ تشکل‌های اصول گرا برخلاف جنگ روانی که اصلاح طلبان به راه انداخته‌اند، هر روز پررنگ تر می‌شود و نوعی ایثار و از خود گذشتگی در همه تشکل های اصول گرایان مشاهده می‌شود.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان درباره نقش علما در ایجاد وحدت در جریان اصول گرایی یادآور شد: علما نقش بارزی را در تولید فرهنگ انسجام و وحدت در میان اصول گرایان ایفا می‌کنند؛ نشست‌های مشترک میان آیات عظام مصباح یزدی، یزدی و موحدی کرمانی تولید گفتمان وحدت و انسجام را بسترسازی و فرآیند روبه جلویی را ترسیم می‌کند؛ انشاءالله جنگ روانی اصلاح طلبان نمی‌تواند در میان اردوگاه اصول گرایان اختلاف و تشتت ایجاد کند.

سروری درباره انتشار برخی اخبار درخصوص عدم حضور لاریجانی در ائتلاف اصولگرایان تأکید کرد: آقای لاریجانی گله‌هایی را از یکی از تشکل‌های اصولگرا دارد و به گذشته دامن می‌زند؛ اما با توجه به گذشته آقای لاریجانی که سراسر همراهی با اصولگرایان بوده و تفاوت در نگاه و روش او پیوسته خود را در جبهه اصولگرایی تعریف کرده و با توجه به شناختی که از آقای لاریجانی دارم امیدواری زیادی دارم که اختلاف خود با یکی از تشکل‌ها را کنار بگذارد و به جریان رو به جلوی اصولگرایان توجه کند.

وی با بیان اینکه حتماً جریانی که خود را اعتدال می‌نامد، با اصلاح طلبان ائتلاف خواهد کرد، گفت: برازنده آقای لاریجانی نیست که در طیفی قرار گیرد که اصلاح طلبان و کارگزاران محوریت آن را دارند و در آن نقش ایفا می‌کنند.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان تصریح کرد: بالاخره از آقای لاریجانی این توقع وجود دارد که تصمیم قطعی خود را برای همراهی و تقویت جریان اصول گرایی بگیرد و اعلام کند؛ انشاءالله اصولگرایان با وحدت و انسجام پایداری پا به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوبه لاریجانی هم تکلیفش رو معلوم کنه
.
ولی قطعا دیگه جایی بین طیف مردمی اصولگرا نداره و بایدبره از اصلاح طلبان گدایی رای بکنه
محسن تهران
آقای هاشمی نفوذی زیاد داره و به وقتش از آنها استفاده میکنه ! آقای ... را ندیدید ؟ چواب تلفن مرحوی آبت ا... مهدوی کنی را هم نداده بود ! !
Iran, Islamic Republic of
آقای لاریجانی با مواضع سینوسی خود در این چند سال نشان داده است نیم نگاهی به گروه های به اصطلاح اعتدالیون(جریان افراطی حامی غرب در کشور) دارد تا برای وی کسب تکلیف نمایند.ایشان بیشتر به دنبال اعلام نام خود در لیست دولتیها است.
ستاره
یعنی شما ها هنوز نفهمیدید که ایشون اصلاح طلبه الکی ادای اصول گرایی در میاره .کارنامه و سخنرانی ایشون زمان فتنه هنوز هست همچنین عملکرد ایشان در برابر برجام
Spain
آقای سروری عزیز، آقای لاریجانی و امثالهم مانند آقای ولایتی اصولگرا نیستند فقط بعضی اوقات نیاز باشد نون آن را می خورند. در قضیه هسته ای و انتخابات ریاست جمهوری عملکرد آنان کاملا مشخص و بارز است.
چرا شان و شخصیت خود را کوچک کرده و منتظر این چنین افرادی هستید.
قلندر ⁉️
آقاى سرورى ! شماديگه چرا ؟؟؟؟؟!!
تو پيغمرا رفتى سراغ جرجيس ؟؟؟؟؟؟!!!!
مریم
ایشان اصلا اصولگرا نیست کسی که موافق قرداد ننگین برجام بود
ali
خداییش موندم که اصولگرایان چرا اینقدر دارند روی ایشون حساب باز می کنند تمام امید ایشون و برادر خانم محترمشون جذب رای اصلاح طلب هاست وگرنه دیگه بچه های ارزشی به ایشون رای نمیدن.
رضاااااااااااااااااااااا
لاریجانی اصولگرا ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مگه يك نفر ولو رئیس مجلسم باشه ميتونه به تنهايي يك حزب باشه ؟؟
سرور
آره حزب باد.
United States
توهر ليستي باشه بانيهاي ان ليست از نظر مردم ولايتمدار زير سوال ميرن و راي نمي دهند