سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد:

فیلم«محمد(ص)» در جهت وحدت مسلمین

دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 444325
به گزارش جان به نقل از فارس، ماموستا عبدالرحمان خدایی یکشنبه شب در حاشیه اکران فیلم «محمد رسول الله» ویژه علما و روحانیون اهل سنت و تشیع کردستان با تمجید از عوامل تهیه فیلم «محمد رسول الله» اظهار کرد: آنچه در این فیلم به تصویر در آمده تصویری زیبا از مهربانی و عطوفت حضرت محمد(ص) و ویژگی‌ها و خصوصیاتی است که در کتب آسمانی انجیل، تورات، قرآن و روایات به آنها اشاره شده و به وحدت مسلمانان در جهان کمک می‌کند.

وی افزود: آنچه امروز با نام اسلام توسط گروه‌های افراطی از جمله گروه انسان‌کش و جنایتکار داعش در منطقه صورت می‌گیرد هیچگونه سنخیتی با آموزه‌های دین مبین اسلام ندارد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: قطعا پیامبری که سراسر دوران کودکی خود را صرف ترویج ارزش‌های انسانی و اخلاق می‌نماید، پیام‌آور صلح و دوستی است نه جنگ و خونریزی و این را دنیا باید بداند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با پراهمیت خواندن تولید آثار ارزشمند هنری گفت: این چنین آثاری می‌تواند به معرفی درست دین مبین اسلام در جهان کمک قابل توجهی بکند و توطئه دشمنان این دین مبین را خنثی نماید.

وی با انتقاد از کسانی که با این فیلم مخالفت می‌کنند افزود: توصیه می‌نمایم این افراد پیش از انتقاد به تماشای این فیلم بنشینند و اگر انتقادی هم دارند بر مبنای اصلاح موضوع و در جهت کمک به عوامل در جهت تولید آثار بهتر وماندگارتر در آینده منطبق با واقعیت باشد.

معاون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز با تأکید بر تولید آثار ماندگار هنری با موضوعات دینی و اسلامی گفت: فیلم محمد رسول‌الله(ص) پیش از اکران عمومی به تأیید شورایی از علمای اهل سنت و تشیع کردستان رسیده است .

حجت‌الاسلام عسکری افزود: فیلم محمد رسول‌الله(ص) با بهره‌گیری از واقعیت‌های شخصیتی و زندگی حضرت رسول‌الله(ص) فیلمی فاخر و قابل توجه را به مخاطب عرضه می‌کند.

وی با اشاره به حضور علماء و روحانیون برجسته استان در این اکران ویژه گفت : امروز حاج ماموستا خدایی از علمای برجسته اهل سنت کردستان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج به همراه تعداد زیادی از علمای اهل سنت و تشیع از سنندج، کامیاران و دهگلان با دعوت حوزه هنری استان کردستان به تماشای این فیلم نشستند.

معاون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: تولید آثار هنری مبتنی بر اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی باید گسترش یابد و قطعا در این گونه تولیدات باید به تقویت وحدت بین مسلمین توجه ویژه شود.

حجت‌الاسلام عسکری افزود: پیش از اکران عمومی این فیلم برابر هماهنگی‌های به عمل آمده عده‌ای از علمای اهل سنت و تشیع استان کردستان و آذربایجان‌غربی این فیلم را به تماشا نشسته و تأیید کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *