چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تمجید رسانه‌های جهان از رونالدو

يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 444164
تمام مطبوعات جهان به درخشش کریستیانو رونالدو و پنج گل به ثمر رسیده توسط او مقابل اسپانیول اشاره کردند و به تمجید این بازیکن پرتغالی پرداختند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رونالدو مقابل اسپانیول موفق شد پنج بار در خانه حریف، دروازه این تیم را باز کند و تیمش را به پیروزی برساند.

نشریه اسپورت کاتالونیا نوشت: کریستیانو رونالدو اسپانیول را با پنج گل نابود کرد. بازیکن پرتغالی به دوران ناکامی در گلزنی خود که هفت بازی پیاپی ادامه داشت، پایان داد و در جشنواره گل رئال مادرید پنج گل به ثمر رساند.

موندو دپورتیوو، دیگر روزنامه کاتالانی نیز به هت تریک ۱۳ دقیقه‌ای رونالدو اشاره کرد که این بازیکن برترین گلزن تاریخ رئال مادرید در لالیگا با پشت سر گذاشتن رائول شد.

گازتا دلا اسپورت نوشت: کریستیانو پنج گل زد و رئال مادرید ۶ گل! کریستیانو چه بحرانی دارد؟ با پنج گل خود به انتقادات پایان داد و بهترین گلزن تاریخ سفیدپوشان شد.

دیگر روزنامه ایتالیایی از رونالدو به عنوان پادشاه رئال مادرید در لالیگا یاد کرد و نوشت: هیچ‌یک از بازیکنان مادرید به این تعداد گل نزده‌اند. او در تعقیب لیونل مسی است.

RTP پرتغال به تمجید این بازیکن پرداخت و نوشت: بازیکن پرتغالی با نمایش فوق العاده ای ناکامی خود را در گلزنی پایان داد و پنج گل به ثمر رساند.

«رونالدو ابر ستاره» تیتر بیلد آلمان است. این روزنامه نوشت: بازیکن پرتغالی به روند افسانه‌ای خود ادامه می‌دهد و در بازی با اسپانیول پنج گل زد که این غیر قابل باور است!

اکیپ فرانسه با این عنوان از کریس تمجید کرد: رونالدو وارد تاریخ شد. یک پنج تایی او را تبدیل به برترین گلزن تاریخ لالیگا کرد.

تلگراف نوشت: کریستیانو با یک هت تریک در ۱۳ دقیقه به انتقادات پاسخ داد و سپس رکورد گلزنی رائول را نیز شکست. مهاجم رئال پنج گل به ثمر رساند و تعداد گل های خود را به ۲۳۰ رساند و از رائول که برترین گلزن تاریخ باشگاه بود، پیشی گرفت.

اوله آرژانتین به بازگشت رونالدو به روند همیشگی خود اشاره کرد و نوشت: در دیدار رئال و اسپانیول که با پیروزی ۶ بر صفر مادرید تمام شد رونالدو پنج گل را به ثمر رساند و به ناکامی خود پایان داد، همچنین رکورد دی‌استفانو و رائول را شکست.

روزنامه‌های نیویورک تایمز، گلوبو اسپورت برزیل و رکورد مکزیک نیز در خبرهایی به تمجید این بازیکن پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *