پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۸
۱۶۵
دبیر انجمن خودروسازان کشور:

‫کمپین «خودروی ایرانی نخریم» بی فایده است/ خودرو را گران می‌کنیم‬!

مدیرعامل سایپا به دلیل کم تجربگی عذرخواهی کرده است!
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 444137
دبیر انجمن خودروسازان با بیان اینکه شکل گیری کمپین «نه به خرید خودروی صفر» بی‌فایده است، گفت: خودرو را گران خواهیم کرد.
‫کمپین «خودروی ایرانی نخریم» بی فایده است/ خودرو را گران می‌کنیم‬!
به گزارش جهان، احمد نعمت بخش در گفت‌وگو با میزان با تایید رکود سنگین حاکم شده بر بازار خودرو اظهار کرد: رکود موجود در بازار خودرو ناشی از وضعیت اقتصادی کشور است و این بازار نیز مانند تمامی بخش های اقتصادی کشور در رکود چند سال گذشته به سر می برد.

دبیر انجمن خودروسازان کشور افزود: این که عده ای رکود ناشی در بازار خودرو را ناشی از کمپین نخریدن خودروی صفر می‌دانند، تحلیل غلط و غیر واقعی است زیرا هم‌اکنون روزانه محصولات دو کارخانه بزرگ کشور در نمایندگی‌های این دو بنگاه به مردم عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه محصولات پیش فروش دو بنگاه ایران خودرو و سایپا نیز به صورت منظم به متقاضیان در حال واگذاری است، اضافه کرد: اگر بحث نخریدن خودروی صفر موفقیت آمیز بود به صورت طبیعی باید شاهد عدم استقبال خریداران از محصولات جدید و انصراف آنها از تحویل خودروهایشان می بودیم.

نعمت بخش در واکنش به عذر خواهی مدیر عامل سایپا از مردم به دلیل کیفیت پایین خودروهای تولیدی این شرکت تصریح کرد: مدیر عامل سایپا نیز به دلیل کم تجربگی و عدم آشنایی با بازار و صنعت خودرو در مدت کوتاه انتصابش در رابطه با موضوعات مطرح شده در چند وقت اخیر اظهار نظر کرده و از مردم عذرخواهی کرده است.

دبیر انجمن خودروسازان کشور در ادامه از افزایش ۱۸درصدی تولید خودرو در کشور خبر داد و گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری دو شرکت ایران خودرو و سایپا رشد ۱۸ درصدی تولید را تجربه کردند که این رشد در ادامه رشد ۵۳ درصدی سال گذشته این دو خودرو ساز بوده است.

چه خوشمان بیاید، چه نیاید، قیمت خودرو افزایش می یابد

وی همچنین با تاکید بر افزایش قیمت خودرو در ماه های آینده اظهار داشت: به طور حتم قیمت خودرو افزایش می یابد و این موضوع هیچ ربطی به بحث های مطرح شده در چند وقت اخیر ندارد.

نعمت بخش ادامه داد: در یک سال گذشته تمامی مواد اولیه صنعت خودروسازی به ویژه فولاد و آلیاژ های مصرفی خودروسازان افزایش حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصدی داشته است همچنین اگر هزینه بیمه و دستمزد کارگران و هزینه‌های جانبی برق، آب و گاز را نیز در نظر بگیریم قیمت خودرو باید نزدیک به ۱۵ درصد افزایش یابد.

وی با اشاره به بدقولی شواری رقابت برای برگزاری جلسه و بررسی قیمت خودرو در مرداد ماه گذشته گفت: شورای رقابت در شرایط کنونی برای فرار از بررسی افزایش قیمت و پاک کردن صورت مسئله تا به امروز به بهانه‌های مختلف از برگزاری جلسه بررسی افزایش قیمت خودرو خودداری کرده است ولی با این حال مسئولان این شورا و تمامی مسئولان وزارت صنعت به خوبی می‌دانند که قیمت خودرو در ماه های آینده افزایش خواهد یافت.

بازار قواعد خودش را به همه تحمیل می‌کند

وی تاکید کرد: اینکه برخی از کارشناسان خبر افزایش قیمت خودرو را شانتاژ خبری برای مقابله با کمپین ممنوع شدن خرید خودروی صفر می دانند، تحلیل نادرستی است و ماه های آینده به همه این موضوع را ثابت خواهد کرد که بازار قواعد خاص خود را دارد.

راه انداختن کمپین اقدامی تکراری و بی حاصل است

دبیر انجمن خودروسازان کشور با بیان اینکه بحث نخریدن خودروی داخلی در سال ۹۰ از سوی برخی از نمایندگان مجلس برای نخستین بار عملی شد، گفت: در آن سال نیز چند تن از نمایندگان مجلس در نطق های خود از کاهش ۴۰ درصدی قیمت خودرو سخن گفتند و مردم را به نخریدن خودرو دعوت کردند ولی در نهایت بعد از چند وقت بازار قانون خود را حاکم کرد و نه تنها قیمت خودرو کاهش نیافت که نزدیک به ۱۰ درصد نیز با مصوبه شورای رقابت و تایید وزارت صنعت قیمت ها افزایش یافت.

وی ادامه داد: وضعیت کنونی نیز مانند سال ۹۰ گذرا است و اگرچه رکودی در نمایشگاه های خودروسازی ایجاد شده است ولی خودروسازان محصولات خود را مانند همیشه به مشتریان عرضه می کنند و هیچ مشکلی در خرید محصولات دو کارخانه بزرگ ایران خودرو و سایپا ایجاد نشده است.

رفتار های غیر منطقی خودروسازان نارضایتی مردم را ایجاد کرده است

دبیر انجمن خودروسازان کشور با تایید کیفیت پایین محصولات دو خودروساز بزرگ کشور گفت: البته باید به این موضوع توجه داشت که مردم از رفتار و فعالیت های دو خودروساز کشور رضایت ندارند زیرا کیفیت محصولات این دو کارخانه راضی کننده نیست و در بحث قیمت خدمات پس از فروش و حتی تحویل خودروهای پیش فروش شده رفتار خودروسازان با خریداران در این سالها به هیچ وجه قابل دفاع نیست.

وی با بیان اینکه راه انداختن کمپی برای نخریدن خودروی داخلی هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد، تصریح کرد: باید به تدریج به سمت افزایش کیفیت محصولات تولید شده حرکت کنیم و امیدواریم بعد از لغو تحریم ها در دو سال آینده و افزایش همکاری با شرکت های معتبر بین المللی شاهد افزایش کیفیت خودروهای داخلی باشیم.

پراید خودرویی با کیفیت و ارزان است

نعمت بخش در پایان در دفاع از قیمت مناسب خودروهای داخلی نیز گفت: در هیچ کجای دنیا خودرویی با امکانات پراید به قیمت پنج هزار دلار فروخته نمی شود و اینکه مردم کشورهای عراق و سوریه برای خرید پراید حاضر به پرداخت ۵ هزار دلار می شوند به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب این خودرو است.

دبیر انجمن خودروسازان در پاسخ به این سوال که چرا مشتریان پراید سایپا فقط مردم دو کشور سوریه و عراق هستند و این خودرو به کشورهای دیگر صادر نمی شود ، گفت: صادرات خودرو به دو کشور عراق و سوریه تنها به دلیل مزیت های اقتصادی نیست و به طور حتم پارامترهای دیگری نیز در این رابطه دخیل است ولی با این حال در هیچ کجای دنیا خودرویی با امکانات و کیفیت پراید به قیمت ۵ هزار دلار عرضه نمی شود.

وی همچنین با انتقاد از برخی از مسئولان برای بزرگ نمایی کردن مذاکرات با خودروسازان بزرگ و انتشار اخباری ورود آنها به ایران گفت: در ماه های گذشته و در پی توافق هسته ای کشور متاسفانه اخبار متعددی از ورود خودروسازان بزرگ دنیا به ایران از سوی مسئولان و رسانه ها مطرح شد که این امر موجب بالا رفتن انتظارات مردم شده است و مردم هم اکنون تصور می کنند در ماه های آینده محصولات این خودروسازان به بازار عرضه می شود و این امر یکی از دلایل کم شدن تمایل خریداران برای خرید خودروهای داخلی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واقعا درست می گه وضعیت اقتصادی خیلی خرابه و گرنه این کمپینها رو کسایی را می ندازن که پول خرید ماشین ندارن و زیر بیست سال هستن اخه خودم توش شرکت کردم ولی خودرو سازا باید به فکر بازار جدید برا ده سال اینده خودشون باشن چون این خریدارهای فعلی دیگه تو ده سال اینده نیستن
امید
Iran, Islamic Republic of
چقدر وقیحه این مردک
حتی ارزششو نداره که بخوایم حرفاشو نقد کنیم
کامران
واقعا درست گفتی .
کامران
این دیگه شورشو در آورده . ما اگه سوار خر بشیم ماشینای بی کیفیت سوار نمیشیم .
یادم نمیره یه بار این بابا تو یه برنامه تلویزیونی گفت مردم ایران مثل گربه میمونند منتظرند تا یه چیزی گرون بشه بعد میپرن سمتش برای خریدن شما فکر میکنید با این نگاهی که این شخصیتها دارند خودرو ارزان میشه ؟
عین الله
واقعا ایشان نزد اکثر مردم تبدیل به یک چهره کریه المنظر تبدیل گشته . بیشترین ضربه را خودرو وخودروسازان از ایشان خوردند
Iran, Islamic Republic of
این مرد نادان است
فقط نمیدونم چرا اینجور آدمی رو میگذارن مدیر
United States
دروغه ایران خودرو داره کم میاره تولیدش اومده پائین تو پارکینگ ایران خودرو خراسان 7000 ماشین خوابیده اون هم بدون نام !!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مشکل بازار خودرو شامل موارد زیر است که تا برطرف نشود خودرو هم نمی تواند گران شود:
1- به اشباع رسیدن خودرو های تولید شده و تعداد زیاد خودرو در دست مردم
2- کیفیت پایین خودروهای تولیدی و عدم توانایی برای رقابت با خودروهای خارجی جهت صادرات
3- نقدینگی پایین در دست مردم
4- گران بودن خودرو و عدم صرفه اقتصادی در مصرف خودرو
سیاح
Iran, Islamic Republic of
یادم است در سال ۹۱ هم رییس جمهور وقت طرفدار ارزان ارائه کردن خودرو بود ولی این نعمت بخش ، در مناظرات نمی گذاشت ارزان شود که تحمدی نژاد برای متلک به اینها گفت: کیلو چند ۰۰۰
محمد
پس منتظر خرید بیشتر بمونید.اگه قرار باشه یه ایرانی 50میلیون بده به یه ماشین بی کیفیت وغیر ایمنی میره یه ماشین با کیفت خارجی با همین پول میخره.بنگاههای سطح شهر همه از نخریدن خودرو گله دارن وشما از افزایش تقاضا صحبت میکنید.فقط برای دروغ گوی بی آبرویی مثل شما متاسفم.پس تا میتونی تولید کن حالا که خریدار داره.
Germany
آقای روحانی مردم از شما میخوان که این آقای نعمت بخش رو بخاطر دروغگویی آشکار, الساعه برکنار کنید. دولت اعتدال نیروی کذاب نمیخواد.
مگه اعتدالیون راست گو هم دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
برادر من
یه عده خودشون توی این مسائل سردمدارن!
توهین...
دروغ...
برخورد چکشی...
و...................................
United States
دبیر انجمن خودروسازان به دولت چه ربطی داره؟
بی تربیت....
معلم
Romania
آقای نعمت بخش فامیلی قشنگی داری ولی حرف هات قشنگ نیست خودم مدتی پیش ثبت نام کردم دارم می رم انصراف بدم مگر دیوانه ام گرانتر از بازار پول بدم ؟!
م.م
Iran, Islamic Republic of
اقای نعمت بخش. به جای معذرت خواهی از مردم فکر میکنید با زبان تحدید میتوانید جنس های بنجولتون رو به مردم تحمیل کنید. خودم به شخصه یه خودرو صفر تحویل گرفتم ولی متاسفانه اسمش خودرو صفر بود. جالب اینجا بود که مراکز گارانتی هم خدمات نمیدادن. به خدا پول دادن به این خودرو های بی کیفیت حرام است حرامممممممم....
یا حق
جهان خواهشا سانسور نکن
Iran, Islamic Republic of
مقابله با خواسته مردم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روحانی مچکریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
با حرفهای این آقا بنده و همکارانم مصمم به نخریدن خوروی صفر شدیم و مطمئنم اگر کسی صحبت های ایشان را بشنود جهت حمایت از مصرف کننده مثل ما عمل خواهد کرد.
اقای دبیر خودرو ساز با مردم لج کردن وگران کردن عاقبت خوشی نخواهد داشت باید دست به دست هم دهیم تا ۲کارخانه ایران خودرو وسایپا به ورشکستگی برسند تا این مردک به مردم توهین نکند بگذاریم پراید را به گینه بی صاحب بورکینافاسو که اگر انها هم بخرن زیر قیمت بدهند .
hamed
United States
گرون کن دادا کی میخره اخه.....
رو که نیست سنگ پا قزوینه!
محمد
United States
داداش من بچه قزوینم به سنگ پای ما توهین نکن !! سنگ پای قزوین آبرو داره ...
پس چرا اگر کیفیت خودروی پراید بالا است خودت و خانواده ات از این ارابه مرگ استفاده نمی کنید؟
يادم مياد 2 يا 3 سال پيش يك گزارش گر در انتهاي گزارشش از اين آقا پرسيد ماشين خود شما چي هست ايشان گفتند مگان آقاي محترم الان ماشين شما چي هست؟ بقول خودت بازار شرايط را تحميل مي كنه اگه مردم نخرند اونوقت تحميل كه هميشه براي مصرف كننده بوده به دوش توليد كننده ميافته مگه نه !!!
آقا نظر خودش را داده . ولي بدان مدير عامل که از مردم معذرت خواهي کرده نشانه شخصيت ايشان است . ما ماشين صفر نمي خريم
آشنا
Iran, Islamic Republic of
جک گفته ایشون!!!!
می بینم اون روزی رو که این تیتر رو می زنین
"گران کردن خودرو بی فایده بود ... "
"خودرو حداقل 10 میلیون ارزان شد ..."
"شرایط جدید اقساطبلند مدت و کم بهره برای خرید خودرو ... "
...
احمد
اندکی صبر .... سحر نزدیک است
گران ياارزان باكيفيت يابي كيفيت فقط اعتقادم براين است صنعت خودرونبايدزمين گيرشوداين يك بازي دوسربردي است كه دست هاي الوده پشت پرده راه انداختن فعلاتاجايي كه ميتونن دارندباگران فروشي وكم فروشي دركيفيت قطعات جيب خودشان راپرميكنندوبعدهم باعث تعطيلي ونابودي صنعت خودروكشورميشوندتاكاربه دست بيگانه بيافتد.درهرصورت يك بسيج ملي نيازاست تانيروهاي حزب الهي ومتعهدبه ميدان توليدات واردشوند.
نه اينكه كمپين نخريدن خودرورابياندازيم وجيب چيني هاپركنيم .درضمن اغلب جامعه وسعشان خريدخودروي داخلي است وتوليدكنندگان بايدجواب گوي كيفيت محصولات خودباشند
احمد
اگه امثال شما ها اجازه بدن تعرفه خودرو آزاد بشه .... مردم می تونن به اندازه وسعشون خرید کنن
انقدر خودروسازهایی توی دنیا هستن که با قیمت ارزان و کیفیت خوب خرید کنن که سایپا و ایران خودرو انگشت کوچیکه ی اونها هم نمیشن

جایگزین پراید و پژو هم تا دلت بخواد هست
محمد
United States
من یه آدم حزب الهی ام . ترجیح میدم جیب چینی ها پر بشه تا جون هموطن هام مفت به خطر بیفته.
نمیخرررررییییم
United Kingdom
پس برو بخر عزيزم . اين چند سال هم با اين حرفها خوب بهشون حال دادي باز هم برو بخر عزيزم
United Kingdom
تورو خدا پاي دين و مذهب و حزب الهي و ضد انقلاب رو وسط نكش. مگه امريكا كه خودرو ايمن ميسازه حزب الهي هستن؟؟؟ مگه ژاپنيها كه خيليشون بودايي هستن حزب الهي هستن؟ چه ربطي داره ؟ وقتي گند ميزنيم هي پاي دشمن پشت پرده رو وسط ميكشيد.
وژدان
اين هم زور آخرشونه و اين مدل حرف زدن درست مدل امريكائيه و تو ايران جواب نميده همونطور كه امريكا تعظيم كرد ما ميتونيم همه رو به زانو دراريم اين اقا كه عددي نيست . لازم خودرو سازها بدونن چه ضرر كنن چه نكنن ما ملت ايران خودرو صفر نميخريم.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی

رفتار خودرو سازهای ما مثل بچه های لوسی است که همیشه نق میزنند ولی هیچ کاری نمیکنند.سالها بازار خودرو به صورت انحصاری در اختیار آنها بوده و سیاسیون هم به عنوان حیاط خلوت از آن استفاده کرده و اجازه برخورد با این بچه لوس را نمیدهند.
بهترین راه کاهش شدید تعرفه واردات خودرو و دادن حق انتخاب به مصرف کننده است.

در ضمن توجه به حمل و نقل عمومی و ریلی بهترین راهکار برای کاهش بازار کاذب این محصول خواهد بود .
احمد
پس بچرخ تا بچرخیم
مهدی
واقعا که
آقای نعمتی چطور اینطور به ملت توهین میکنی
کاظم
از شما ها به غیر از این انتظار نیست تاکنون چه چیز ارزان شده که این هم دومی باشد . گران کردن ماشین بی کیفیت تحویل دادن به مردم هنر نیست
رضا
سلام ماشین خودت چیه؟ چقدر پول داری
Iran, Islamic Republic of
ماشین آقای نعمت بخش طبق مصاحبه خودشان در تلو یزیون خودرو خارجی مگان میباشد
اونقدر پول مفت حاصل از فروش خودروهای بی کیفیت در شکم این آقای بی ادب انباشته شده که اصلا حق و حقیقت را نمی فهمد.
آقای غیر محترم لطفا با مردم ایران اسلامی با این ادبیات صحبت نکن. شما فکر می کنی کی هستی؟
واقعا باید دادستان کل کشور بخاطر بی ادبی این آقا و لحن متفرعنانه و با تبختر این شخص خطاب به مردم برایشان کیفرخواست صادر کند.
Iran, Islamic Republic of
آقای نعمت بخش لطفا بجای خودرو خارجی مگان ازخودرو داخلی استفاده کنید
همين مقدار ما را بس كه باعث عذرخواهي مديرعامل شركت ساپيا شد. گام بعد بهبود كيفيت و اگر همين طور در نخريدن مردم همت كنند باعث كاهش قيمت خواهد شد. اصل طبيعي ركود = كاهش قيمت
احمد
یعنی شما حاضری قیمت بیاد پایین بعد دوباره بری پراید آدم کش سوار بشی ...!!!! می دونی تا الان چند نفر جون شون رو بخاطر نداشتن ایمنی پراید و پژو از دست دادن ...... حالا که اوضاع فراهم شده متحد باشین تا اونقدر پیش بره که تعرفه ها رو مجبور بشن بردارن
اون وقت با خیال راحت با خدمات پس از فروش درجه یک و ایمنی و کیفیت عالی ماشین بخرید

مردم ایران ..... خواهش می کنم متحد باشید.

اندکی صبر سحر نزدیک است.......
تا هر خودرو حداقل 10 میلیون پایین نیاد هیچ خودرویی خریده نمیشه
تازه وقتی 10 میلیون پایین آوردن خرید شروع میشه
ولی مسلما مقدار خرید خیلی خیلی کمه
راستش حالا که دقیق فکر می کنم می بینم تاکسی خیلی ارزونتر و به صرفه تره
تا الآن اینقدر دقیق نبودم تو زندگیم
باشه
گران کنید
ما بازهم نمی خریم
سعید
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه اهل عذرخواهی و جبران هستند برای مردم محترمند و کسانی که بجای عذرخواهی دیگران را بی تجربه و ... میدانند و طلبکار مردمند ، هیچ احترامی نزد مردم ندارند.
یاعلی مدد
چه لحن متكبرانه و طلبكارانه اي داره اين آقا
مصطفی
بچرخ تا بچرخیم.
رضا
اینجور صحبت کردن با مردم واقعا خیلی وقاحت میخواد.
آقای رییس خودت حاضری از همین پرایدای با کیفیت و ارزون داشته باشی؟؟؟؟؟
احسان
Iran, Islamic Republic of
همين اقا فرق خودروي داخلي با خارجيو نميدونه ميگه مگان خودروي داخليه وقتي تا همچين افرادی تو راس كار هستن كار به جايي نميبريم.اين اقا خودش پرايد سوار نميشه چون جون خودش عزيزه مردم تستر ماشينشونن
محمد
Iran, Islamic Republic of
دروغه .
با این حرفا میخوای تحریمو ( نخریدن خودرو ایرانی) دور بزنی
چرا فولاد و آلیاژ ها در 1 سال گذشته ارزان شده است نه گران...

خودرو ساز ها هزینه های سربارشان را کم کنند

و دو خودرو ساز در ادغام بشود کلی از مشکلات کم می شود
عمّار313
سلام نمیخواستم اظهار نظر کنم ولی حرف عجیب و مضحک جناب دبیر منو وادار به حرف زدن کردن
ایشان میگن توی دنیا با 5000 دلار هیچ ماشینی بهتر از پراید نیست!!! واقعا اینطور است؟ شما بزنین تو گوگل: خودروی میکرا ببینید چه امکاناتی داره با 4000 دلار اونم در هند که خیلی گرانه. و...
احمد
خدا پدر و مادرت رو بیامرزه ..... اینها جدی جدی مردم رو جیگر (بوغ) فرض کردن

آقای محترم جیگر خودتی
Saudi Arabia
آقای نعمت بخش زمان آن رسیده است که شما گرانی فولاد و بقیه ملزوماتتان را با مدیریت درست جبران کنید نه اینکه فوری دست در جیب مردم ببرید و ریخت و پاشهای خودتان. را ادامه بدهید..!!!!
دقیقا. فساد مدیریتی اینها و اذنابشون تمومی نداره!
شیرزادی
مردم شریف وباغیرت ایران واقعا" بیاییم همه باهم وبا کمک دولت تدبیر وامیدمدتی از خرید ماشینهای بی کیفیت وبدفرم ایران خودرو سایپا خودداری کنیم که اقای نعمت بخش بفهمه با کی طرفه واین پز دادن ایشان بااون قیافه اش فقط بخاطر اینه که ماجیبشو پر کردیم ومادیگه براش اهمیتی نداریم وما خودمونو ببینیم که فرزندانمون ارزوی سوار شدن ماشین رو دارن امانمیتونیم بخریم حالا اقای نعمت بخش برای ما تعیین تکلیف میکنه کاشکی میگفت اقای نعمت بخش مدرک تحصیلیش چیه ؟ قطعا" اگه دیپلم داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
طبق گفته خودشون می گن قیمت ماشین براساس دلار 3600 تومان قیمت خورده الان که دلار 3400 تومان هست ؟؟؟!!!!!!
موسوی
دولت محترم تدبیر اینگونه ، دبیر را نیز خواهد داشت ،از کوزه همی طراوت ، یعنی کسی نیست طی این سالها هتاکی توسط این آقا ، ایشونو برکنار ومحاکمه کنه !!!!!!!
بابا با کیفیت بابا آخر امکانات پرااااید روده بر شدم از خنده اینجاست که پ بعضی مسئولان مثل همین اقا مایه خنده جماعت میشه . هه
Iran, Islamic Republic of
مگه نمی گید ما خودمون تولید کننده هستیم و تمام قطعات ماشینها بومی سازی می شه چرا براساس دلار قیمت می زارید ؟؟؟!!!! پول رایج این مملکت چیه ؟؟!!!!!

تا حالا دقت کردید به کشورهای فقیر نشین مملکت چی می فروشیم چی می خریم ؟؟؟؟!!!

ما یک دوست داریم که از چین واردات داره می گه شما تو چین می تونین هر چیزی بخری و با هر قیمتی !!!! می دونید چی می گم یعنی می تونی یه چادر مشکی بخری با قیمت متری 1000 و همان چادر و همان پارچه چادری رو بخری متری 10000 تومان

انقدر ما دنبال چیزهای بنجل هستیم چینیها هم سر ما کلاه میگذارن !!!!
راستشو بخوای من فکر می کنم کیفیت جنس چینی هر چی باشه از پراید بهتره
Iran, Islamic Republic of
عجب با گردن کلفتی این نعمت بخش برای مردم شاخ و شانه میکشه
محمد
جهان يه توپ بده بره دنبال بازيش
طه
اها حال کردم....من خودرو ی صفر تازه خریدم..ها ها ها ها من خبیثم...بابا...چقد مردم بی منطق حرف میزنن..اینجا ایرانه ها....یادتون باشه ..ایران :)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
???????????????????؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قرصاتو بخور عزیزم ... خیلی دیر به دیر داری می خوریا ... باز قاطی کردی
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا هم از بس کلاه گشادی سرش رفته به این روز افتاده....
عباد
Iran, Islamic Republic of
شما کار نادرستی می کنید قیمت را بالا می برید این ملت را عصبانی نکنید نگذارید کارد به استخوان برسد
علی نجارزاده
United States
لطفا سنجیده بررسی کنید و نسنجیده سخن نگویید خریدار ولینعمت است احترام بگذارید، احترام خواهید دید. خریدار میفهمد، لطفاٌ ملاحظه ولینعمت خودتان را داشته باشید.
Iran, Islamic Republic of
یکیشون نعمت زاده ست
یکیشون نعمت بخش
همشون توی ناز و نعمت اند
محسن
Iran, Islamic Republic of
ما صنعت تولید تلویزیون پارس و صنام ونیک و اریا و...... داشتیم میتونید بگید الان این شرکتها در تولید تلویزیون چه می کننند
تلفن همراه صا ایران هم داشتیم یه چند نمونه مونتاژی مثل جی الایکس هم اومد
حالا مینتونین بگین کجان
دفاع از تولید بی کیفیت فکر کردین به نفع تولید هست یا اینکه شما جیبتان پر شود
الانا فکر می کنید کار گران اون شرکتها کجا هستند
الان فکر می کنید مدیراشون کجا هستند خوردند و جیب خودشون پر شد و رفتند و کار گر بیچاره رفت تو صف بیکاران
صنعت خودرو هم همین سرنوشت را خواهد داشت دودش میره تو چشم کار گرا این آدمها که ضرر نمی کنند میگن حالا نخریدید کارخانه را بجای آهن قراضه هم که بفروشیم کلی پول به جیب زدیم
بعدشم مثل ز... نفت میدیم ماشین و بنزین وتلوزیون و هزار کالای دیگه وارد میکنیم دست آخر هم ما میریم عیش و نوش خودمن رو می کنیم مردم هم به درک
ته این جریان همین می شود
بهتر است در کنار تحریم خودرو هی بنجل داخلی سعی کنیم سفره چرب و نرم هم برای شرکتهای خارجی پهن نکنیم
در کنار تحریم این کارخانه ها با مدبران بی کفایتشان باید سعی کنیم یک مدیریت هماهنگ برای اینکه در کنار این کمپینگ برنامه شکایت از مدیران و در خواست خسارت از خود این اشخاص نه کار خانه را به پیش ببریم عامل بی کیفیتی خودرو ها کارخانه و کار گران زحمتکش نیستند عاملش پول پرستی و خود باختگی مدیران این کارخانه ها است...
در صورت گران شدن خودرو ضربه سنگین حیثیتی به دولت وارد و از محبوبیت دولت کاسته خواهد شد .
هه هه هه
خنده فرمودیم
حیدر
United Kingdom
خداییش هرکی نامرده که ماشین ایرانی بخره.
پول هم می دهیم، منت هم می کشیم، فحش می دهند، توهین هم می کنند.
واقعا که ...
Iran, Islamic Republic of
اف بر آدم دروغ گو
مرگ خودرو سازان برداشته شدن تعرفه واردات خودرو است بجای ارزان کردن دنبال حذف تعرفه باشید.حالا که سوخت به قیمت کشورهای منطقه است خودرو نیز باید به قیمت کشورهای حاشیه خلیج فارس باشد.دولت یارانه سوخت را برداشته است اما مردم باید به خودرو سازان یارانه بدهند.وقتی بحث تعرفه میشود میگویند حمایت از تولید داخل اما بحث قیمت که میشود میگویند بازار حاکم میشود.
عالي بود
Romania
اینقدر‌که‌این‌دوشرکت‌خودروسازمردم‌‌رو‌به‌فجیع‌ترین‌شکل‌ممکن‌(ازسوختن‌یک‌خانواده‌هفت‌نفره‌داخل‌پژو‌تاتیکه‌تیکه‌شدن‌با‌پراید)به‌کام‌مرگ‌فرستادن‌داعش‌در‌عراق‌وسوریه‌‌چنین‌اعمالی‌رو‌انجام‌نداد‌این‌دوشرکت‌‌داعش‌رو‌روسفید‌کردن
امیر
Romania
آقای نعمت بخش چرا دروغ؟چرا کذب؟
پلیس راهور میگه15 درصد شماره گذاری خودرو صفر کاهش پیدا کرده!
خودتون هم برای مقابله با این کمپین شرایط اقساط رو بعد 4 سال دوباره راه انداختید.
آقای نعمت بخش آخرتت را نفروش.....
Iran, Islamic Republic of
تیر ماه و قبل از اون وقتی به سایت ایران خودرو برای خرید اینترنتی مراجعه می کردید می دیدید که در روز آغاز پیش فروش در عرض 2 الی 3 ساعت تمام خودروها فروش می رفت و سایت اعلام می کرد که ظرفیت پر شده ولی اگر الان مراجعه کنید می بینید که بعد از 20 روز از شروع شهریور تقریبا تمام خودروها قابل خریدن هستند. یعنی فروش تکمیل نشده.

نعمت زاده گرون کن تا ببینی چند نفر انصراف می دن.
بابا مسخره نکنید چقدر مر دم را نفهم جا زدیه اید واقعا ایران عضو تجارت جهانی باشد کی از شما پرشیا را 35 میلیون می خرد ان هم با ان خدمات و ... درصد های مختلف
محمدی
اگر پول مفت نمی خوردن اینقدر زبونشون دراز نمی شد. .... آقای علی لو مجلس تحویل بگیر . شما بعنوان نماینده مردم برخورد کن.
Iran, Islamic Republic of
ماشین ایرونی کجا خارجیش کجا اصلا" قابل قیاس نیست اما قیمت رو که میبینی گرونتر من میخوام بدونم این قیمتها کجاش عادلانه است این آقای نعمت بخش نفسش از جای گرم درمیاد سال به سال گرون میکنن اما کیفیت رو ازش میزنن یکی هم که معذرت خواهی میکنه حضرات میگن بی تجربه است ما که با این درآمدها کارکردشم نمی تونیم بخریم چه برسه به صفرش
ایرانی
.. . هیچ کاری واسه صنعت ایران نکرده هی هم بازار بازار می کنه. تعرفه رو بیار نصف کن ببین قاعده بازار به چه شکل میشه. من خودم به روحانی رأی دادم اما این آقا توی این دولت گند زده. این کاره هم نیست. روحانی برای بعضی از اعضای کابینش اگر فکری نکنه مطمئن باشه که به مشکل می خوره. من که اصول گرا نیستم وضع سیایست های اقتصادی دولت بخواد این شکلی باشه دوره بعدی حتما به قالیباف رأی میدم.
فرید
Romania
همین که ادم بی سوادی مثل تو که مسئول شدی و داری می سوزی از بابت کمپین نشان دهنده اینه که حرکت کمپین درست بوده و تا اخرش هم ادامه خواهد داشت
فرید
Romania
روحانی به دلیل حمایت از خودرو ساز در دوره بعد انتخابات رای من و دوستانم را نخواهد داشت
خودرو سازی شده حیاط خلوت سیاسیون و هیچ دخلی به مردم نداره
هدف چاپیدن مردمه
ارمان
غرور و خود پسندی و نخوت در وجود اقای نعمت بخش موج میزند....اگر سیستم خودرو سازی کشور بخواهد تحول ایجاد کند می باید امثال اقای نعمت بخش را به بخش کشاورزی اونهم فقط شخم زدن منتقل کنند تا قدر عافیت را درک کند
عباس
Romania
اظهارات وقیحانه این آقا توهین بزرگی به مردم است باید بطور جدی به همچین مدیران بی لیاقتی برخورد گردد .
عمار313
ضمن تشکر از جهان نیوز برای اخبار و تحلیل های منصفانه، من یه خواهش از خود همین خودروسازها دارم: مگه نمیگن صرف نمیکنه براشون، باشه اگه راس میگن اجازه بدن گمرک خودرو برای 1 سال حذف بشه و هرکی هرچی دلش خواست وارد کنه(فقط خودرو نه چیز دیگه ) شما مردم رو مجبور میکنین ابوقراضه های خودتون رو به نام تولید ملی و به کام خودتون خریداری کنند، بعد میگین اگه مردم راضی نیستن پس این همه فروش برای کیا هست؟! شما با گمرک دستتون یه کاسه است. مردم بیچاره انتخابی براشون نمیمونه..
Iran, Islamic Republic of
بسازيد و گران كنيد اينفعه از او ن تو بميري من بميرمها نيست مردم سفت و سخت پاي حرفشون ايستادگي ميكنند حالا كه مدير عامل سايپا عذرخواهي كردكه مساوي بود با التماس به مردم
محسن
دوستان معلومه آقای نعمت بخش بهش فشار اومده.جناب نعمت بخش آینده نشون میده که ورشکسته اید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به نظر حقیر، رکود در بازار خودرو ناشی از حضور افرادی بی منطقی همچون آقای نعمت بخش می باشد. به وزیر محترم صنعت پیشنهاد می کنم افرادی را بر صنعت خودرو حاکم کند تا همانند مدیرعامل تویوتا فرهنگ عذرخواهی از مشتریان را بلد باشند نه اینکه برای مردم شاخ وشونه بکشند.
جواد جوادی
جرات دری نعمت وخه بیا مشهد تا .............
چقدر وقیح و پر رو ،آقای روحانی لطفا" بندازش بیرون
سفینه
الهی بری اونجا که اذیت بشی به جهنم که گران میشود
واقعاً چهره مذمومی داره
خودش خودش اولین دارنده خودرو خارجی است . همانند انگلیسی ها در ۷۰ سال پیش ، مسئوول کم کردن جمعیت. ایرانیان و آسان کننده کار دشمنان جمهوری اسلامی است
کامرانی
United States
به نظر میرسد بازار انحصاری برای خودروسازان موجب توهم آنها شده است. آنها نمی بینند که
بازار اشباع شده و دیگر خیابانها جا ندارند.

تنها راه چاره صنعت خودرو قرار گرفتن در زنجیره تامین خودروسازان بزرگ جهانی است و لجبازی فایده ندارد
آخه نمیشه 40 سال یک صنعت بالغ را حمایت کرد و فقط در داخل کشور کار کرد
Romania
امیدواریم که ان شاالله نعمت بخش و امثال ایشان از گردونه تصمیم گیری حذف شوند
شمس
خداوند ان شاالله همه رو شفا بده
واقعا چه کیفیتی؟یه خرده خجالت بکشید.
Estonia
انقدر بدم میاد از این آقا
شریفی
Romania
بسمه تعالی
اگر مال باخته نگوید به دَرَک که از غصه دق میکند و یا به قول آقا لاف در غریبی و فلان در راسته مسگرها
این همون یارویی نیست که وقتی خبرنگار ازش سوال کرد چرا به جای مگان خودروی با کیفیت داخلی خودتون یعنی پراید سوار نمیشی گفت: در شان من نیست پراید سوار بشم!!!!

داداش خودتی....ملت که میدونه شما به خاطر حفظ شانت نیست که پراید سوار نمیشی برای حقظ جونته که سوار نمیشی!!! حالا مردم خودروهای با کیفیت شما رو سوار شن تصادف کنن مهم نیست.مهم شما ها هستبن که دارین به صنعت خودرو خدمت مبکنین!!!!!!!
علیرضا
خودرو را گران کنید تا روی دستتان باد کند. در عوض بروید خودروی آشغال چینی وارد کنید که خود چینی ها هم نمی خرند مثل بند شلوار و زرده خشک شده تخم مرغ که وارد می کنید و برای چینی های محترم شغل ایجاد می کنید.
مث .....دروغ میگه میخواد اینجوری مردم بگنمردم همراهی نمیکنن و اینجوری شکست بخوره
علی
یکی هم نیست با این شومن برخورد کنه یا این مردک بورژا را عوض کنه و به تخلفاتش رسیدگی کنه تا ببینیم این خائنه یا ملت ایران ،
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
وقتي وزيری به تنهايي ثروتش از هزار ميليارد تومن افزون است معلوم است از چه راههايي بدست آمده در طي دوران حضورش دز كابينه هاي گوناگون با مديران اين چنيني ...مشت نمونه خروار حالا يكي بياد ثروت اين مديران را بررسي كنه
فرهاد
این گاری فروش چی میگه این رو باید به جرم رنگ کردن گنجشک بازداشت کرد ملت از این دبه فروش شکایت کنند این باید جواب کارهاشو بده شهر هرت که نیست هر چند که روحانی ریس جمهوره
رضا
نعمت بخش لطفا ساکت باش تهدید نکن
United States
وقاحت اين بابا را حدي نيست إرث پدرش را از مردم طلب دارد كسانيكه اينگونه با مردم حرف ميزنند را بايد با يك ضربه اخراج كرد تا از .. . بيايند پايين با تشكر
باید تمام اصناف وانجمن ها حذف شوند چرا که هرصنفی بدون درنظرگرفتن حقوق حداقلی کارمندان که اسما 14درصد اما علنا 9درصد افزایش است اجناس و...را گران ودولت هم هیچ سعی درحمایت ازمصرف کننده نمی کند لااقل حقوق را دوبرابر اجناس گران کنید
saeed
ﺳﻼﻡ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻭ ﻫﻤﻮﻃﻨﺎﻥ . ﺭﺍﺳﺘﺶ ﻣﻦ ﻫﺮﺟﻮﺭﯼ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﭘﺮﺍﯾﺪ ۲۰ ﯾﺎ ۲۱ ﻣﯿﻠﯿﻮﻧﯽ ﻣﯿﺸﻪ ۵ﻫﺰﺍﺭ ﺩﻻﺭ ﺷﻤﺎ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ؟ ۵ﻫﺰﺍﺭ ﺩﻻﺭ ﻣﮕﺮ ﭘﺮﺍﯾﺪ ۱۶ ﯾﺎ ۱۶/۵ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺑﺎﺷﻪ . ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﺍﻗﺎ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻩ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﺯ ﺑﺤﺚ ﻗﯿﻤﺖ ﮐﻪ ﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺷﻌﻮﺭﺵ ﺑﺮﻣﯿﺨﻮﺭﻩ . ﻣﯿﺎﺩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻧﻮ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻋﺬﺭﺧﻮﺍﻫﯽ ﺑﺠﺎ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﻧﻬﯽ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻓﻘﻂ ﻣﯿﮕﻢ ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ ﺑﺮﺍﺕ .
حمید
نعمت از جانش سیر شده است ای.....
امثال نعمت نباید مدیر می شدند.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
به این آقا بگید وقتی میخواستی گرون کنی مدام داد می زدی تحریم شدیم حالا هم که داره تحریم ها برداشته میشه باز هم میخوای گرون کنی!!!
123
Romania
اين مرد ظالم به مردم ايران است حالم ازش بهم ميخوره برو اقاي نعمت بخش.
شهرستانی
حقیقت امر علت نخریدن خودرو بیشتر به خاطر وضع اقتصادی بسیار نامناسب مردم است به طوری که بنده با 30 سال کار و تلاش متاسفانه محتاج یارانه هستم وتا وقتی که کارمندان وضعیت حقوقی آنها ایچنین باشند حتی خریدن پراید را با در رویا ببینند
دلشده
متاسفانه در کابینه دولت انسانهای مغرور و بی فکر هستند که هم به حیثیت دولت صدمه می زنند و هم به مخاطبان و مصرف کنندگان توهین می کنند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
كدومشون مغرور نيستند ؟؟؟
از همون بابا گرفته تا آخرين اطرافی همه شون مغرورند و طلبكار از مردم اما به دنيا و استكبار بدهكار .
وقتي رئيس شون اينقدر غرور دبدبه و كبكبه داره از بقيه چه انتظاري مي توان داشت ..
مي گويند : الناس علي دين ملوكهم يا
پيش نماز كه .... كنه پس نماز ..... مي كنه حكايت حكايت دولت تدبير و اميده كه با اين تدبير واميد گند زد به همه چيز كيفيت ها همه پايين قيمت ها در اوج و در حال بالا رفتن
ملت کاری میکند که اقای که این حرف را زده به غلط کردن بیفتد آقای مضحک هیچوقت یک ایرانی را تهدید نکن
United States
ار وقتی ور شکسته شدید و کارخانه تعطیل شد و خودرو نبود گران می شود
Iran, Islamic Republic of
این حضرات وقیح و پررو از سرشکم سیری آروق تحویل مردم میدن و جز باعث کاهش محبوبیت دولت و شخص اقای روحانی شدن هیچ هنر دیگری ندارند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خدایا این دو نعمت را از سر ملت کوتاه و خانه نشین کن1-نعمت بخش 2- نعمت زاده
خیلی دوست دارم بدونم آقای نعمت زاده چقدر داره گیرش میاد این وسط
شهروند
چندین بار تو تلویزیون این آقا حرف زده متاسفانه مودبانه صحبت نمی کنه و از موضع طلب صحبت می کند
Iran, Islamic Republic of
این بابا خودش حاضر نیست خودرو داخلی سوار بشه بعد با مردم اینطوری صحبت میکنه . خوشم میاد چقدر هم با قیافه حق به جانب حرف میزنه منت هم سر مردم میذاره . اهای ادم مثلا با سواد به زودی معلوم میشه کی التماس کی رو میکنه خودرو ساز یا خریدار ...به امید روزی که امثال این اقا از صندلی قدرت و مقام به پایین بیافتن .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
به مغز و بصورت سقوط آزاد باصداي وووووووووووووووووووووووووووو تققققققققققق
100 برابرش کن داداش
شما پراید 20 میلیونی رو نمی تونی بفروشی و کسی ازت نمیخره
اونوقت به نظرت پراید 30 میلیونی یا پراید 40 میلیونی یا اصلا پراید 100 میلیونی رو می خرن ازت؟
بسه دیگه
گنجشک رو رنگ می کنن جا قناری آبش می کنن
اقبال
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران کشورشان را دوست دارندوبرای پیشرفت آن در تمام صحنه ها بوده وهستند وخواهند بوداما حمایت شمااز اشکالات موجود در صنعت خودرو که توسط مصرف کننده وکارشناساناعلام شده تعجب آور وخنده آوراست آن هم خنده ی تلخ و..../
راستی اگر فروش دارید وعدم خرید مردم تاثیری نداشته چرا هر روز مصاحبه/تهدیدو...از مجموعه خودرو سازی به گوش میرسد.
خودروی با کیفیت وارزان حق مردم شریف کشور عزیزم است.
راستی مردانه شما وخانودتان از پراید و...استفاده کنید.
ایرانی
خنده دارترین جوک سال به انتخاب مردم



پراید خودرویی با کیفیت و ارزان است

نعمت بخش در پایان در دفاع از قیمت مناسب خودروهای داخلی نیز گفت: در هیچ کجای دنیا خودرویی با امکانات پراید به قیمت پنج هزار دلار فروخته نمی شود و اینکه مردم کشورهای عراق و سوریه برای خرید پراید حاضر به پرداخت ۵ هزار دلار می شوند به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب این خودرو است.
:)))))))
دایی
آقا یکی این بابارو از توهم خارج کنه عزیزجان ملت ایران بعداز انتخابات 92 هوشیار شده
میلاد
1- با دلار3400 ، 5000 دلاری که گفتی میشه 17 میلیون نه 20میلیون 2- احتمالا سواد نداری یا دسترسی به اینترنت نداری چون همین الان یه جستجو کنی ماشین روز زیر 5000 دلار عموما برندای خوب دنیا مثل دج . فرد . هیوندای حتی، آیو دی میاره برات پس لطفا مردم رو گوشکوپ فرز نکن 3- تیبا تو عراق داره 900 دلار به مردم داده میشه پس حرف مفت تحویل مردم ندید
آقای نعمت بخش حق داره اینجور حرف بزنه چون داره از صنف خودش دفاع میکنه
محسن
متاسفم از اینکه این اقا به جای معذرت خواهی اینطور وقیحانه به شعور مردم توهین میکند وهمچنین جای بسیار تاسف است از کسانی که اینطور ادمهای بی لیاقت را در راس امور میگذارند
عمار
Iran, Islamic Republic of
این آقایون از 30، 40 سال پیش با فروش لگنهاشون ملت رو سرکیسه کردن و الآن کمتر از مگان سوار نمیشن. دروغگو کو حافظه است، اگه پراید با کیفیت و ارزان است چرا خودت سوار نمی شی؟

حامد اطمینان
Germany
چه اجباری وجود دارد که در زمینه هایی که پتانسیل و توانمندی لازم را بیش از 3 قرن به هر دلیلی کسب نکرده ایم وارد شویم. واضح است که اگه قیمت خودرو رو نمی تونیم نزدیک به قیمت جهانی ارضه کنیم واردات بدون گمرک به سود جامعه است تا اینکه 2 برابر به مردم عرضه شود.
محمد از اهواز
حقوق چند صد میلیونی مدیران این دو خودرو ساز
و شیرینی های پر جربی که به این ور اون ور میدن
باعث شده این جور پر رووووو بشه
چندین و چند خانواده ایر انی باید داغ ببینن!!!!!
اینا خون مردم کردن توی شیشه
خرید خودروی صفر داخلی ممنوع
m.m
این مردک خوش پراید سوار میشه؟
داره به شعور ملت توهین میکنه
دوست دارم خدا به زمین گرم بزنتشون
66
ما دیگه از خودرو ساز داخلی جون به لب شدیم
ما د یگه فقط از خود رو ساز خارجی خرید میکنیم
پس باید تعرفه بیاد پایین
مردم کماکان متحدن
سحر نزدیک است
az mardom
United States
بترسید از زمانی که خشم مردم پا برهنه گریبانتون رو بگیره....
بترسید از زمانی که در پیله های ثروت و قدرت گوشتون صدای پتک هایی که بر سر مردم میزنن را نمیشنوه...
بترسید از اراده ی مردمی که ۸ سال با قدرتمند ترین قدرت ها جنگیدند....
این مردم قادرند دنیا رو سر جاش بشونن چه برسه به بعضی ها...
نعمت بخش یا هر کس دیگری پشت این ماجرا هستین

اگر سرنوشت سرکشان و متجاوزان به حقوق این مردم را در تاریخ بخونید از سرنوشت خود هراسان خواهید شد....

[هیچ وقت مردم مملکت من رو تهدید نکن مرد کوچک]
Iran, Islamic Republic of
این آقا ماشین شخصیش چیه؟ همین!
Iran, Islamic Republic of
خیلی اشتباه میکنی که ماشین رو ارزان نکنی همین خرید ماشین های بی کیفیت توسط ملت ایران بوده که شماها الان پررو شدین
امير
راست ميگه هيچ جاي دنيا ماشيني با كيفيت پرايد رو ٥٠٠٠ دلار نميدن با اون پول ماشين خيلي بهتر از پرايد سوار ميشن مگه احمقن ! در ضمن كسي كه بخواد خودرو صفر سوار بشه ميره از دم ماهي ٦٠€ تا هر چقدر كه توانش باشه ميده ماشيني رو سوار ميشه كه تو ايران بايد نقد ٨٠-٩٠ ميليون حداقل پولشو بده ...مثل تويوتا ياريس كه از ٨٥٠٠€ شروع ميشه تا ١٠٠٠٠€ ولي نه نقد عزيزم از دم
حسن
واقعا اعصابم رو خورد میکنی....عمرا بخرم تحدید میکنی؟

ذلت بخش
از قیافت و شخصیتت بدم میاد
فرامرز
خودروسازان می خواهند با گران میکنم مردم را وادار به خرید کنند البته اینها تنها برای گرفتن تسهیلات از دولت است که کارخانه را سر پا نگه داشتن و گرنه سرمایه را در ایجاد بانک و بساز و بفروش هزسنه میکنند حالا خرید و فروش ارز و طلا بماند
ناشناس
اين آقايون به اصطلاح خودرو ساز جنايت كارند ودر دادگاه جنايي بخاطر نسل كشي ايرانيان محاكمه ومجازات شوند
امیر
اگه باکیفیته چرا خودت سوار نمیشی .ماشین وارداتی سوار میشی.
محمد
United Kingdom
.. .
تو جواب میدی؟!؟؟!؟
بچه ای که به خاطر ایمنی زیر صفر خودروی داخلی یتیم میشه ، تو واسش پدری می کنی؟؟!
تو جای فرزند پدر و مادری رو می گیری که به جای کشته شدنش توی تصادف فقط باید زبونش رو گاز می گرفت؟!؟
همین بچه اگه از نوابغ کشور بود چی مشه؟؟
خدا میدونه چند تا پروفسور حسابی و فرشچیان و انتظامی و شهریاری رو با همین پراید کشتین و به مردم و نظام خیانت کردین و هیچ جا هم محاکمه نشدین.
همه نگران دشمن های خارجی اند که امنیت کشور تهدید نشه و آینده کشور به چالش کشیده نشه. دشمن داخلی خیلی بهتر از خارجی داره این کار رو میکنه و متاسفانه هیچ مرجع رسمی هم صداش در نمیاد.
حاکمانی که در دوران صلح از مردمش حمایت نکنه در دوران جنگ نمی تونه حمایت مردمش رو طلب کنه.
يك ايراني
Iran, Islamic Republic of
حاجي بچرخ تا بچرخيم //////////شما گرون كن ما نمي خريم............همين ملت كه انقلاب كرد همين ملت كه جنگ كرد همين ملت كه در مقابل تحريم ها ايستاد همين ملتم خودرو اشغال شما رو نمي خرهههههههههههههههههههه
گران کنید انشااللله ترشی خودرو ایرانی خیلی بهتره
علی
Iran, Islamic Republic of
بیچاره مردم که مدیرانی همچون این آقا دارند
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
طرف را توي ده راه نمي دادند سراغ خانه كدخدا را مي گرفت !!!
مردم خريد خودروي بي كيفيت و بدون خدمات پس از فروش و گران را تحريم كردند و اين آقا دست پيش را گرفته پس نيافته صحبت از گران كردن خودرو مي كند . شركتهاي ايران خودرو و سايپا يك شيفت كاري شان را تعطيل كرده اند و دو سه هزار از توليد را كاسته اند چطور اين بابا بلوف مي زند كه خودرو را گران مي كنيم . معلومه كه كلاه سازمانها و نهاد هاي نظارتي پشم نداره و هرچي ملت جززززز زدند كه بابا خودرو گران است كسي به حرفش توجه نكر تا خود ملت دست به كار شدند وكمپين نخريد تشكيل دادند چراكه از قديم گفتند :
سزاي گرانفروش نخريدن است ...
امیر
کل قیمت ماشین پراید 3 تومنه ، تازه یه تومنش هم اضافیه.
من که حاضرم 19 میلیون رو بدم فرغون بگیرم ولی پراید نه..............
علی
Iran, Islamic Republic of
شب عید نزدیکه عیدیای 20 دمیلیونی رو از کجا بیارن بدن
عباس
حیفه اون نونی که تو خوردی ...
کوروش
خجالت بکش اعتراض منطقی و درست مردم رو به سخره گرفتی ، ... نمتیونی ببینی هموطنت با خانوادش سوار یه ماشین ارزان و باکیفیت داخلی یا خارجی باشه. ای اف بر تو........
سانسور نکن...........
افشین
Iran, Islamic Republic of
خلایق هر چه لایق
مقصر خود ما هستیم که این خوش تیپ ، با خیال راحت به عقل و شعور مردم توهین میکنه
EBI
خوب اگه دولت راه رو برای خودروسازهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکایی باز میگذاشت ، که دیگه مردم بجای فرغون هم از محصولات شما هم استفاده نمیکردن-به امید روزی که همه ی آرایایی ها شما شرکت های بی معرفت تحریم کنن نه غرب- بزن لایکو
احمد
با این گونه صحبت این آقا آدم یاد اربده کشی های زمان قبل انقلاب میفته انگار یادش رفته این انقلاب با خون شهدا بابت زبان درازی اشخاصی مثل ایشان شکل گرفت
Norway
کی می خواهید برای سرفرازی ایران کار کنید چرا کمیت رو فدای کیفیت میکنید .
چرا مرز رو باز نمیکنید تا رقابت باشه اونوقت اینجوری حرف اگه تونستی بزنی مردی میفهمی مردی به اجبار و زور نیست؟؟
نامردی تمامه؟