چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

برد طحان در کشتی سوم و کریمی دردوردوم

جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب: 443857
نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با پیروزی در دومین دیدارش راهی دور سوم شد. ضمنا کریمی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با پیروزی در دومین دیدارش راهی یک‌هشتم نهایی شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در ۳ وزن دوم از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (جمعه) به وقت ایران در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده است و نمایندگان کشورمان در اوزان ۶۱، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند که عباس طحان نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم با پیروزی در دومین دیدارش راهی مرحله بعد شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۳۷ کشتی‌گیر حضور دارند، عباس طحان در دور اول با نتیجه ۴ بر صفر مقابل جوزف جالوویار از اسلوواکی به پیروزی دست یافت. وی در دور دوم نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل ژئویی ژانگ از چین به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد. طحان در این مرحله با ابراهیم بلوک‌باشی از ترکیه مسابقه خواهد داد.

ابراهیم بلوک باشی از ترکیه، جاویر کورتینا از کوبا، پاولو اولینیک از اوکراین، ماگومد موسی‌ئف از قرقیزستان و نماینده آمریکا در گروه طحان قرار دارند. ختاگ گازیموف و عبدالسلام گادیسوف در سوی دیگر جدول هستند.

پیش از این علیرضا کریمی در ۸۶ کیلوگرم با پیروزی مقابل حریفان ازبک و مولداوی در دورهای اول و دوم راهی یک هشتم نهایی شده بود، اما بهنام احسان‌پور در همان دیدار نخست مغلوب حریف اوکراینی شد.

ایران در روز نخست این مسابقات صاحب یک مدال برنز و سهمیه المپیک توسط سیداحمد محمدی در وزن ۶۵ کیلوگرم شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *