جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور:

بارش‌های پراکنده در راه تهران

جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 443778
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور را تشریح کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، احد وظیفه در این‌باره گفت: براساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده برای دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه های البرز مرکزی و شرقی، سواحل شرقی خزر، جنوب و جنوب شرق کشور افزایش ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارش امروز در استان‌های هرمزگان، فارس، جنوب و غرب کرمان، دامنه های زاگرس دراستان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی در استان‌های تهران، مازندران و سمنان و گلستان است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: همچنین شدت بارش جمعه در استان‌های هرمزگان، فارس، کرمان، غرب یزد و ارتفاعات زاگرس در استان کهگیلویه و بویر احمد خواهد بود.

به گفته وظیفه طی دو روز آینده برای برخی مناطق شرق کشور وقوع باد و گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

وی درباره پیش‌بینی‌ها از آسمان تهران برای روز جمعه نیز گفت: در این روز آسمان تهران کمی ابری و در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد در ارتفاعات پیش‌بینی شده است. همچنین بارش پراکنده و گاهی رعد و برق نیز دور از انتظار نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *