پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آمادگی نتانیاهو برای ادامه مذاکرات‌سازش

جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 443764
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت آماده از سرگیری فوری و بدون قید و شرط مذاکرات سازش با فلسطینینان است.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین آنلاین خبر داد، نتانیاهو در ابتدای دیدار خود با دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در لندن گفت: منطقه زیر بار افراطی گری در حال تجزیه شدن است و من باور دارم که می توانیم علیه این افراطی گری در خارومیانه و شمال آفریقا همکاری کنیم.

وی افزود: دومین مسئله ای که تمایل دارم مورد بحث و بررسی قرار گیرد، مذاکرات صلح است. من در اینجا می گویم که آماده از سرگیری فوری و بی قید و شرط مذکرات هستم. این در حالی است که مذاکرات سازش میان تشکیلات خودگردان فلسطین به رهبری محمود عباس و رژیم صهیونیستی اوایل سال گذشته میلادی متوقف شد.

بر این اساس طرف فلسطینی خواستار توقف شهرک سازی در کرانه باختری، آزادی اسرا از زندان های رژیم صهیونیستی و تعیین سقف زمانی برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی است، اما مسئولان صهیونیست با این خواسته ها موافقت نمی کنند.

نتانیاهو که طی سفری رسمی به انگلیس رفته، با مخالفت گسترده فعالان ضد صهیونیستی مواجه شده است. گفتنی است فعالان کمپینی را برای بازداشت نتانیاهو به خاطر ارتکاب جنایات جنگی در حمله به غزه به راه انداخته اند که بیش از ۱۰۷ هزار نفر آن را امضا کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *