جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
کوثری:

برخی هجمه‌ها به شورای‌نگهبان از خارج است

پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 443720
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هجمه به شورای نگهبان از سوی کسانی طراحی می‌شود که در صلاحیت خود شک دارند، گفت:‌ برخی از این موارد از خارج از کشور طراحی و به داخل منتقل شده است.
به گزارش جهان، اسماعیل کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به هجمه برخی رسانه‌ها و جریانات سیاسی نسبت به عملکرد شورای نگهبان در امر انتخابات،‌گفت: این امر از سوی کسانی مطرح می‌شود که به خودشان شک دارند و به دلیل آنکه احتمال می‌دهند رأی نمی‌آورند، این مسائل را قبل از انتخابات طراحی کرده و جنگ روانی به راه می‌اندازند.

وی ادامه داد: برخی از این موارد از خارج از کشور طراحی و به داخل منتقل شده و در داخل نیز از سوی عوامل علاقمند به استکبار دنبال می‌شود و آنان تلاش می‌کنند انتخابات سالم کشورمان را زیر سوال ببرند در حالیکه مردم تفکر این جریان وابسته به بیگانه را نمی‌پذیرند.

کوثری با اشاره به هجمه برخی از جریانات و گروه‌های سیاسی نسبت به عملکرد شورای نگهبان خاطرنشان کرد: این حرف‌هایی که از سوی برخی مطرح می‌شود فرار از قانون است و به دلیل آن است که آنان خودشان را فراتر از قانون می‌دانند و احتمال می‌دهند که رأی نمی‌آورند بنابراین اکنون کاری می‌کنند تا افراد دلخواه خودشان تأیید شوند.

وی با طرح این پرسش که چه کسی به این افراد صلاحیت داده است تا در این جایگاه قرار بگیرند؟ خاطرنشان کرد:‌مقام معظم رهبری و امام راحل همواره از جایگاه شورای نگهبان حمایت کرده‌اند و رهبر انقلاب همواره به تمام مسئولین و غیر مسئولین تأکید کرده‌اند که به اجرای قانون بپردازند.

کوثری ادامه داد: همه باید بدانند انتخابات در نظام جمهوری اسلامی با نظارتی همه‌جانبه صورت می‌گیرد که امکان صورت گرفتن کوچکترین تخلف در آن وجود ندارد چه برسد به آنکه تقلب شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان نسبت به ورود فعالان فتنه ۸۸ در انتخابات هشدار داد و خاطرنشان کرد: یقینا شورای نگهبان باید نسبت به کسانی که عاملین اصلی فتنه ۸۸ بودند و تا آخر این امر را دنبال کردند حساسیت نشان دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *