سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

فرانسه چاره‌ای جز حمایت از اسد ندارد

پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 443634
یک کارشناس فرانسوی با اشاره به تصمیم دولت پاریس برای آغاز حملات علیه داعش تاکید کرد که رئیس جمهور فرانسه در نبرد با داعش چازه‌ای جز همکاری با دولت دمشق ندارد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از اسپوتنیک خبر داد، دولت فرانسه اعلام کرد که حملات هوایی خود علیه داعش را در چارچوب ائتلاف تحت رهبری آمریکا آغاز می‌کند که در واقع حمایت ضمنی از دولت سوریه علیه تروریست‌های داعشی است.

در همین زمینه توماس فلیجی کارشناس و محقق مرکز تحقیقاتی «رونالد موسنیر» فرانسه می‌گوید: دولت فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه راهی جز حمایت از بشار اسد در جنگ با داعش ندارد.

این کارشناس تاکید کرد که راه حل پیشروی کشورهای غربی همکاری با روسیه در راستا حل بحران سوریه است و اگر دولت بشار اسد سقوط کند داعش بر تمام سرزمین سوریه مسلط خواهد شد.

دو روز قبل وزارت دفاع فرانسه آغاز پرواز هواپیماهای شناسایی این کشور بر فراز سوریه در راستای آغاز عملیات علیه مواضع داعش را که در رسانه‌ها منتشر شده بود، تائید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *