جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

این پماد و مسکن تقلبی را نخرید

چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 443536
روابط عمومی سازمان غذا و دارو در خصوص جمع آوری فرآورده های تقلبی«مسکن درد بس» و «پماد درد بس» اطلاعیه ای صادر نمود.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: فرآورده هایی که تحت نام های «مسکن درد بس» و «پماد درد بس» توزیع و عرضه می شوند هیچ گونه مجوزی اعم از تاسیس، واردات، تولید، توزیع و عرضه از اداره کل فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل ندارند.

بر اساس همین گزارش، اداره کل مربوطه در روزهای گذشته طی نامه ای از معاونان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور خواسته است اقدام لازم و فوری جهت جمع آوری فرآورده های مذکور از سطح عرضه خصوصا عطاری ها مبذول داشته و نتیجه اقدامات را به اطلاع اداره کل متبوعش برسانند.

در این اطلاعیه از کسانی که فراورده های غیر مجاز نامبرده را در سطح عرضه مشاهده می نمایند درخواست شده است موضوع را به اطلاع نزدیکترین معاونت های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، نیروی انتظامی رسانده یا با شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ روابط عمومی سازمان غذا و دارو را جهت اقدامات مقتضی آگاه نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *