شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲

بازتاب‌بیانات رهبرانقلاب در رسانه‌های‌خارجی

چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 443517
بیانات حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع هزاران نفر از اقشار مردم از شهرهای مختلف کشور در رسانه های منطقه و جهان با بازتاب همراه شد.
به گزارش جهان به نقل از میزان، شبکه المیادین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در خبری فوری منتشر کرد.

المیادین گزارش داد: حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند که ایران پس از توافق هسته ای در مورد هیچ زمینه ای با آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

پایگاه خبری النشره نیز سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را پوشش داد.

پایگاه خبری العهد گزارش داد: آیت الله خامنه ای تاکید کردند که تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

شبکه خبری المنار بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر کرد.

المنار اعلام کرد که آیت الله خامنه ای گفتند: بعد از مذاکرات هسته ای در رژیم صهیونیستی پفتند تا ۲۵ سال از دغدغه ایران آسوده ایم؛ به شما می گویم اولا شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و ان شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که رهبر معظم ایران تاکید کردند که این کشور پس از توافق هسته ای در مورد هیچ موضوعی با آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

خبرگزاری فرانسه و پایگاه های خبری اکسپرس تریبون، گلوب اند میل، ترند آذربایجان و بیزینس اینسایدر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در جمع هزاران نفر از اقشار مردم پوشش دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *