شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

هلاکت فرماندهان ارشد اجناد الشام +تصاویر

چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 443498
منابع رسانه ای سوریه از هلاکت گروهی از اعضا و فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری "اتحاد اسلامی لاجناد الشام" در نبردهای منطقه داریا واقع در حاشیه جنوب غربی دمشق خبر داده اند.
به گزارش جهان، منابع رسانه ای سوریه از هلاکت گروهی از اعضا و فرماندهان ارشد گروه تروریستی تکفیری "اتحاد اسلامی لاجناد الشام" در نبردهای منطقه داریا واقع در حاشیه جنوب غربی دمشق خبر داده اند. بنابر این گزارش، طی ۴۸ ساعت اخیر حداقل ۱۲ تن از تروریستها به هلاکت رسیده اند که نام دو تن از فرماندهان ارشد نظامی گروه اجناد الشام هم در میان آنها به چشم می خورد.


دور جدید درگیریها از حدود دو ماه پیش با حمله تروریستهای تکفیری تحت عنوان "عملیات لهیب داریا" به مواضع نیروهای ارتش و دفاع وطنی سوریه در حاشیه این منطقه آغاز گردید که تا کنون نیز ادامه دارد. هدف تروریستها از این عملیات شکستن محاصره منطقه و تصرف مناطق حاشیه شمالی داریا و رسیدن به دیواره های فرودگاه نظامی - استراتژیک "المزه دمشق" بود که با هوشیاری و دفاع شدید نظامیان سوریه با شکست مواجه شد.







منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر حرام زاده های آل امیه