پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پشت پای ارشاد به بن های دانشجویی!

چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 443490
درحالي كه هنوز به پايان شهريور نرسيده ايم اين بن كارت ها اعتباري نداشته و دستگاه‌هاي كارتخوان كتابفروشي ها حتی کارتخوان‌های بانک صادر کننده بن کارت کتاب، این کارت ها را فاقد اعتبار مي خواند.
به گزارش جهان به نقل از رویش نیوز، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هر ساله و پيش از آغاز نمايشگاه كتاب تهران اقدام به ثبت نام و صدور بن كتاب ۵۰ درصد تخفيف براي دانشجويان علاقه‌مند مي كند. دانشجويان هم براي بهره برداري از اين امكان در سايت هاي مربوطه ثبت نام كرده و از بن كارت هايي كه به نامشان صادر مي شود برای خرید کتاب در نمایشگاه بین المللی استفاده مي كنند.

امسال هم مثل هر ساله و پيش از آغاز نمايشگاه كتاب وزارت ارشاد اقدام به ثبت نام اینترنتی جهت خريد بن كارت تخفيف براي خريد كتاب در نمايشگاه بين المللي كتاب تهران كرد. ولي متأسفانه به خاطر برخي عدم مديريت ها و مشکلات تعدادي از اين كارت ها بعد از پايان زمان نمايشگاه بين المللي كتاب صادر شد. وزارت ارشاد هم زمان انقضاي اين بن كارت‌ها را پايان شهريور تعيين كرد تا دانشجويان شامل اين موضوع متضرر نشده باشند بتوانند در کتابفروشی ها از این کارتها استفاده کنند.

اما در حال حاضر دارندگان اين بن كارتها با مشكلي روبرو هستند. در حالي كه هنوز به پايان شهريور نرسيده ايم اين بن كارت ها اعتباري نداشته و دستگاه‌هاي كارتخوان كتابفروشي ها حتی کارتخوان‌های بانک صادر کننده بن کارت کتاب، این کارت ها را فاقد اعتبار مي خواند.

دارندگان کارت هم زمانی که جهت پیگیری با دانشگاه تماس برقرار کرده اند دانشگاه تمام مسئولیت های مربوط به این بن کارت‌ها را مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می داند. لذا با توجه به اين كه به پايان شهريور نزديك هستيم، انتظار مي رود وزارت ارشاد نسبت به اين حل موضوع اقدامات لازم را انجام دهد تا از كسي حق ضايع نگردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *