جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

اسامی مقصران سیل اخیر محرمانه است

سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 443370
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: گزارش سازمان بازرسی درباره سیل اخیر و تلفات آن به مراجع ذی‌ربط ارسال شده، اما به‌دلیل محرمانه بودن نمی‌توانیم بگوییم کدام دستگاه‌ها مقصر بوده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ناصر سراج در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله شیخ‌علی بابایی رئیس شعبه ۱۶ دیوان عالی کشور که با حضور رئیس و مسئولان عالی قوه قضائیه در مسجد ارک تهران برگزار شد درباره پرونده ۹ دستگاه خودپرداز اظهار کرد: این پرونده به دادسرا ارسال شده و تحقیقات سازمان بازرسی کل کشور در این خصوص پایان یافته است.

وی توضیح داد: در این پرونده فردی ۹ دستگاه خودپرداز دریافت و ۳هزار حساب قرض‌الحسنه باز کرده و متعاقب آن ۳هزار کارت ای‌تی‌ام از بانک گرفته است.

سراج ادامه داد: این فرد با اجیر کردن یک تبعه افغان با این حساب‌ها تراکنش مالی ایجاد می‌کرد و کارمزدهای حاصل از این تراکنش‌ها را بین خودش و برخی افراد تقسیم می‌کرد.

وی ادامه داد: کارمزد هر تراکنش بیش از ۲ هزار تومان بوده که اینها را می‌گرفت و تقسیم می‌کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین در خصوص گزارش این سازمان درباره سیل اخیر گفت: گزارش سازمان بازرسی درباره سیل اخیر و تلفات آن به مراجع ذی‌ربط ارسال شده، اما به‌دلیل محرمانه بودن نمی‌توانیم بگوییم کدام دستگاه‌ها مقصر بوده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیاح
Iran, Islamic Republic of
اگر آن دولت بود گزارش اینگونه بود !?
بامسخصات کامل گزارش می شد

نام کامل دستگاه
نام کامل فرد
سمت مقصر
ارتباط او با احمدی نژاد
۰۰۰