چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

نامه حمایت ۷نماینده از رئیس دستگاه قضا

سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 443369
هفت تن از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا، حمایت خود را از روند برخورد با مفسدان اقتصادی اعلام کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، هفت تن از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا، حمایت خود را از روند برخورد با مفسدان اقتصادی اعلام و تاکید کردند: انتظار داریم اجازه ندهند این مجرمان علیه مال و اخلاق و دین مردم نقاب بر چهره زنند.متن نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند آیت ا... آملی لاریجانی

رئیس محترم قوه قضائیه

اخیرا در ارتباط با برخی فاسدان و مفسدان اقتصادی، با جریان سازی توقعاتی فراقانونی دامن زده می شود که به نظر می‌رسد این امر برای تطهیر آنان و عادی سازی فساد خانمان برانداز آنان و امثال آنان باشد.

متاسفانه برخی نیز بدون توجه به این نکته مهم ، ناخواسته به این جریان کمک می رسانند.

باید از صدا و سیما متشکر بود که در برنامه مصاحبه حضوری با دادستان کل محترم جناب رئیسی در دوشنبه شب مورخ ۱۵/۶/۹۴ این امکان را فراهم ساخت که موضعگیری قاطع، صریح و مستدل قوه قضائیه در موضوع بابک زنجانی که تصرفات غیرقانونی اش در بیت‌المال مسلم است به سمع و نظر مردم متنفر از فساد و بیزار از فاسدان برسد. ما نمایندگان مجلس که این نامه را امضاء می کنیم باز هم حمایت خود را از قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اعلام می کنیم و از رسانه ملی و همه رسانه های طرفدار مردم و قانون انتظار داریم اجازه ندهند این مجرمان علیه مال و اخلاق و دین مردم نقاب بر چهره زنند.

احمد توکلی- احمد امیرآبادی- حسین حسین زاده بحرینی- الیاس نادران- غلامرضا مصباحی مقدم- محمد دهقان- نادر قاضی پور
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *