جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱
با حکم قضایی

تخریب ویلاهای غیرمجاز حیران آغازشد

دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 443187
تخریب ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز از جمله سوئیت‌های ویلایی در گردنه حیران آستارا با حضور مسئولان مربوطه و با حکم قضایی آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عملیات تخریب ساخت و سازهایی که به صورت غیرمجاز و غیرقانونی در گردنه حیران احداث شده از امروز در حال انجام است.

تخریب این سازه‌های غیرمجاز با حضور نیروهای جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های مربوطه اجرایی شهرستان آستارا چند واحد از ساخت و‌سازهای غیرمجاز تخریب شدند.

به گزارش فارس، در سال‌های اخیر عده‌ای افراد فرصت‌طلب و سودجو در روستای حیران شهرستان مرزی بندر آستارا اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تبدیل این راضی به باغ‌ و تالار و ویلا کرده‌اند که با دستور اکید معاون اول رئیس جمهور و قوه قضائیه و استاندار گیلان و با همت مدیریت جهاد کشاورزی و فرمانداری و دادگستری آستارا این ساخت‌و‌سازها یکی پس از دیگری در حال تخریب و جمع‌آوری است.

مدیر جهاد کشاورزی آستارا در حاشیه تخرسازه‌های غیرمجاز در حیران آستارا به خبرنگار فارس اظهار کرد: از امروز سه فقره دیوارکشی غیر مجاز، دو فقره سوئیت ویلایی و پنج فقره فنس‌کشی در روستای حیران تخریب شده و عملیات آن همچنان ادامه دارد.

ایرج شیار، جمع متراژ کل آمار فوق را بالغ بر یک‌هکتار عنوان کرد و یادآور شد: با قدرت و اقتدار در برابر متخلفان ساخت وسازهای غیرمجاز می‌ایستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به لطف دستان ناپاک همه این ویلاها مجوز دارن