شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

"مشکلات مدارس مسکن مهر جدی است"

دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 443079
استاندار تهران به وضعیت مدارس مسکن مهر اشاره کرد و افزود: مشکلات فضاهای آموزشی در مسکن مهر استان، امسال جدی تر از سال گذشته است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سيدحسين هاشمي در جلسه شوراي مسكن استان تهران در جمع خبرنگاران گفت:‌ مسكن مهر مشكلات زيادي داشت و دولت يازدهم تصميم گرفت با وجود همه مشكلات آن را به اتمام برساند.

وي با اشاره به كمبودهای سايت هاي مسكن مهر در بخش دسترسی مناطق، كلانتری ها، مساجد و مدارس گفت: ۳۲۷ هزار واحد مسكن مهر سهم استان تهران بوده است كه بيش از ۲۳۰ هزار واحد مسكن مهر تحويل داده شده كه از اين تعداد ۱۵هزار واحد دارای مشكل آب، برق و گاز است.

استاندار تهران ادامه داد: براي تسهيل تكميل و واگذاري واحدهاي مسكن مهر مقرر شد وام مسكن مهر از ۲۵ ميليون تومان به ۳۰ ميليون تومان افزايش يابد

هاشمي در ادامه از افتتاح ۵۰ هزار واحد مسكن مهر در سطح استان تهران خبر داد و گفت: ‌۱۵ هزار واحد مسكن مهر تا يك ماه آينده آماده بهره برداري است، با اين روند تا پايان امسال و سال آينده تعهدات استان تهران در تحويل واحدهاي مسكن مهر به پايان مي رسد.

هاشمي با اشاره به اينكه ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسكن مهر در پيشوا به شكل شخصی ساز و خود مالكي ساخته شده بود گفت: ‌مشكلاتي در دو بلوک اين واحدها ايجاد شده بود كه با همكاري دفتر فني استانداري گزارش كارشناسي آن ارايه شد تا با بهره مندي از تخصص اساتيد مجرب مقاوم سازي شوند.

استاندار تهران گفت:‌ وام مسكن مهر در ابتدا ۲۰ ميليون تومان بود كه در مرحله نخست ۲۵ ميليون تومان و در مرحله ديگر با پيشنهاد خودم به هيات دولت به ۳۰ ميليون تومان افزايش يافت.

وي ادامه داد:‌ در جلسه شورای مسكن اختلاف نظر بانک مسكن و شركت شهرک های عمرانی مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار تهران در پايان با اشاره به تكميل مدارس سايت هاي مسكن مهر استان تهران همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد، گفت:‌ سال گذشته با مشكلاتي در تكميل مدارس مسكن مهر مواجه بوديم كه امسال مشكلات جدي تر است. بر اين اساس همه دستگاه هاي اجرايي مسئول، با ابتكار خاص خود در حال حل اين معضل هستند تا رفع شود و اميدواريم تا سال آينده مشكل تامين فضاي آموزشي واحدهاي مسكن مهر استان حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


س
Iran, Islamic Republic of
مشکل را باید حل کرد ، همین
بجای حل مشکل تکرار حرف مشکل معنی ندارد
مسئول باید مشکل را فهمید ، حل کند نه تبلیغ کند و نه سیاه نمایی کند