جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

واکنش تند سرکرده ارتش امارات به یمن

يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب: 442932
معاون پلیس دبی، از عربستان و امارات خواست استان صعده را با خاک یکسان کنند و سه هزار تن از مردم حوثی یمن را بکشند. "ضاحی خلفان" که به مواضع جنجالی در صفحه تویتر خود مشهور است، این بار آشکارا "نسل کشی یمنی ها" را خواستار شد.
به گزارش جهان، خلفان در واکنش به کشته شدن ۴۵ سرباز متجاوز اماراتی به دست مدافعان یمنی در منطقه صافر در استان مأرب واقع در شرق صنعا تهدید کرد که انصارالله را نابود خواهد کرد. وی سپس خطاب به جنگنده های ائتلافِ حمله به یمن که امارات نیز یکی از آن هاست، گفت: باید همه قرارگاه های حوثی ها را نیست و نابود کنید و زمین را زیر پای آن ها به لرزه افکنید.


خلفان که از مقامات ارشد پلیس دبی به شمار می رود، به صراحت نوشت: ما، سرِ سه هزار شیعه حوثی را می خواهیم. وی متجاوزان به یمن را مخاطب قرار داد و گفت: صعدۀ حوثی ها را با خاک یکسان کنید.


رئیس پلیس امارات در ادامه از ائتلاف متجاوزان به یمن خواست که به نابودی مأرب اکتفا نکنند و از آن نیز فراتر روند. خلفان سپس تاکید کرد: بمباران هوایی باید بی وقفه ادامه یابد، هیچ جای سالم برای آن ها نگذارید، همه جا را بمباران کنید و هر جا حوثی وجود دارد، زمین را با خون او رنگین کنید.


منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنام خدا
از خداوند تبارک و تعالی عاجزانه می خواهیم به جای سه هزار نفر یمنی متجاوزان عربستان و امارات را نابود فرماید.
انشاءالله.
شیطونک0915
اینم ادمه؟!!!!!!
لعنت بر این کفتاران!