پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

رییس فدراسیون دوومیدانی مشخص شد

يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 442894
مجید کیهانی با کسب ۲۳ رای از ۴۰ رای به عنوان رییس جدید فدراسیون دوومیدانی انتخاب شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوومیدانی امروز(یکشنبه) به ریاست وزیر ورزش و جوانان و با حضور ۴۰ عضو در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و در نهایت مجید کیهانی با کسب بیشترین آرا به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

مجید کیهانی در دور دوم انتخابات فدراسیون دوومیدانی با کسب ۲۳ رای به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد. مصطفی کریمی نیز در این انتخابات ۱۷ رای را کسب کرد.

سید حسین جلالی، مهران تیشه‌گران، داود حومنیان، سید مصطفی کریمی، سید محمد شروین اسبقیان، یاسر ابراهیم‌زاده شرمه، مهدی مستجاب‌الدعوه، جعفرنادری‌فرد، محمدعلی یزدی، محسن صالحی‌نیا، محمدرضا کاظمی آشتیانی، سعید صانعی، جهانگیر آقایی، بهزاد نوروزی، محمود شوقیان، جعفر باباخانی، مهدی مبینی، مجید کیهانی و علی گرزی نامزدهای کسب کرسی ریاست فدراسیون دوومیدانی بودند.

در دور نخست هیچ یک از نامزدهای کسب کرسی ریاست این فدراسیون موفق نشد حدنصاب آرا را کسب کند و در نهایت مصطفی کریمی و مجید کیهانی به دور دوم این انتخابات رسیدند. در دور اول انتخابات فدراسیون دوومیدانی مصطفی کریمی ۱۴ رای، مجید کیهانی ۱۳ رای، حسین جلالی ۶ رای، محمد شروین اسبقیان ۵ رای، داوود حومنیان ۲ رای را کسب کردند. محمود شوقیان، محسن صالحی نیا و سعید صانعی نیز رایی را کسب نکردند.

در این مجمع جعفر باباخانی، جهانگیر آقایی، محمدعلی یزدی، یاسر ابراهیم‌زاده، مهدی مستجاب الدعوه و مهران تیشه‌گران به نفع مصطفی کریمی کنار کشیدند.

همچنین محمدرضا کاظمی آشتیانی، مهدی مبینی و علی گرزی و جعفر نادری فرد نیز در مجمع حضور پیدا نکرد.

در مجمع انتخاباتی این فدراسیون حسن تفتیان و رضا قاسمی (نماینده ورزشکاران مرد)، لیلا رجبی (نماینده ورزشکاران زن)، حامد احمدپور (نماینده مربیان)، شهرام شهبازی (نماینده داوران) و دو باشگاه نفت و افضل توس به عنوان نماینده باشگاه‌ها حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *