جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

پراید و سمند درخارج ازکشور چند است؟

يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 442885
عضو کمیسیون صنایع مجلس با انتقاد از اینکه خودروسازان داخلی خودروی یکبار مصرف تولید می کنند، گفت: خودروی سمند بنده اخیراً بیش از ۳ بار به تعمیرگاه رفته اما عیب آن هنوز برطرف نشده است.
به گزارش جهان، حسین گروسی در گفت وگو با میزان، در خصوص کمپین نه خودروی صفر، اظهار کرد: مردم ما به دنبال خودرو با کیفیت و ارزان هستند در صورتی که اکنون شاهد تولید خودروی بی کیفیت و گران هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه خودورسازان داخلی خودرو یکبار مصرف تولید می کنند و همین خودروهای بی کیفیت را هم به کشورهایی مانند عراق و سوریه صادر می کنند.

قیمت پراید و سمند در عراق و سوریه

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: در حال حاضر خودروی پراید و سمند در کشورهای مانند عراق و سوریه به ترتیب ۵ و ۹ هزار دلار به فروش می رسد.

گروسی گفت: روسیه هم مشتری خودروی سمند ایرانی است و نسبت به پراید و دیگر خودروها به سمند علاقه دارند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس انتقاد کرد: خودروسازان باید به کیفیت و قیمت خودرو به طور جد توجه داشته باشند در غیراینصورت بازار و مشتریان خود را از دست می دهند.

تکذیب یا تایید دردی را دوا نمی کند

وی همچنین در خصوص اینکه نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر تذکر روحانی را تکذیب کرده است، گفت: اینکه وزیر صنعت خبری را تکذیب و تایید کند دردی از مشکلات را دوا نخواهد کرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر صنعت به جای تذکر گرفتن یا نگرفتن از روحانی به فکر کیفیت و قیمت خودروها باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باز خوبه اين نماينده سمند سواره و آشنا به درد ملت ،‌حداقل به خاطر خودش هم كه شده تو اين زمينه يه قدمي برداره
ازتون بدم میاد
خخخخخخخخ