جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

قیم دولت روحانی از زبان کرباسچی

شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 442686
غلامحسین کرباسچی در جمع دبیران استانی حزب کارگزاران، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم گفت: این دولت به همت شما و سرمایه‌گذاری آقای هاشمی شکل گرفت.
به گزارش جهان به نقل از هفته‌نامه صدا - ارگان حزب کارگزاران سازندگی، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در جلسه اخیر حزب کارگزاران با اشاره به اساسنامه این حزب اظهار داشت: ساختار اساسنامه کارگزاران برخلاف اساسنامه‌های دیگر پیچیده است به این صورت که در کارگزاران باید کانون‌های حزبی راه‌اندازی شود.

وی در توضیح سخنان خود گفت: روسای این کانون‌های حزبی تنها کسانی هستند که می‌توانند در انتخابات شورای مرکزی که در کنگره تشکیل می‌شود شرکت کنند. اعضای هر کانون ۵ تا ۲۰ نفر است و محدودیتی برای تشکیل آنها وجود ندارد.

کرباسچی با بیان اینکه اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران از دل این کانون‌ها بیرون می‌آیند به محاسن و معایب این طرح پرداخت و یادآور شد: یکی از معایب آن این است که تا کانون‌ها راه‌اندازی و اعضای آن تکمیل نشود برگزاری کنگره به تعویق می‌افتد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: اما حسن آن (تشکیل کانون‌های حزبی) این است که انتخابات برابر برای هر یک از روسای کانون‌ها برقرار است در واقع نظام انتخاباتی از صدر تا ذیل است.

وی خاطرنشان کرد: در شاخه‌های پایین‌تر رقابت برای ریاست کانون‌ها شکل می‌گیرد و در رده میانی رقابت برای حضور در شورای استانی و در رده نهایی، رقابت برای حضور در شورای مرکزی صورت می‌گیرد و اکنون اعضای شورای استانی حزب حداقل ۵۰۰ نفر در سراسر کشور است.

کرباسچی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم به حمایت رئیس دولت اصلاحات، آیت‌الله هاشمی و تبلیغ و تشویق آنان جهت رای دادن به روحانی پرداخت و گفت: این دولت به همت شما و سرمایه‌گذاری آقای هاشمی شکل گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اگر درست تنبیه می شد الان کری نمی خواند