جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

طارمی پس از زدن دو گل برای تیم ملی چه گفت؟

جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 442530
مهاجم تیم فوتبال ملی کشورمان ابراز امیدواری کرد تا در دیدارهای آینده تیم ملی هم بتواند برای کشورمان گلزنی کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم ، مهدی طارمی در خصوص پیروزی ۶ بر صفر ایران مقابل گوام اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم پیروزی خوب و روحیه‌بخشی مقابل گوام به دست بیاوریم. پس از اینکه بازی اول‌مان در این گروه با ترکمنستان مساوی شد به این برد احتیاج داشتیم تا هم اقتدارمان را نشان دهیم و هم به شرایط آرمانی برگردیم.

وی ادامه داد پیروزی ۶ بر صفر یک برد خوب و روحیه‌بخش محسوب می‌شود، هر چند اگر کمی دقت‌مان را بیشتر می‌کردیم می‌توانستیم گوام را دو رقمی کنیم، البته حالا دیگر این باز ی تمام شده و تمام فکرمان معطوف بازی روز سه‌شنبه با هندوستان است.

مهاجم تیم فوتبال کشورمان در خصوص دو گلی که در این بازی به ثمر رساند که اولین گل‌های ملی او محسوب می‌شود، عنوان کرد: خوشحالم از اینکه در اولین بازی ملی که به صورت ثابت در ترکیب قرار داشتم دو گل برای کشورم به ثمر رساندم هر چند اگر دقت می‌کردم گل‌های بیشتری می‌توانستم به گوام بزنم، امیدواریم این دو گلی که مقابل گوام به ثمر رساندم آغاز باشد برای گل‌های فراوانی که برای تیم ملی می‌زنم.

طارمی درباره شادی گلش در بازی با گوام گفت: شادی گلی که انجام دادم به خاطر دوست خوبم شهرام محمودی بود و مسئله خاص دیگری نبود.

وی درباره بازی کردنش کنار سردار آزمون و همچنین جلب نظر هواداران و کارشناسان توسط زوج جوان خط حمله تیم ملی اظهار داشت: در مورد خودم که نمی‌توانم صحبتی کنم اما درباره سردار آزمون باید بگویم که او یک مهاجم خطرناک،گلزن و حرفه‌ای است من هم خوشحال هستم که در کنار سردار در خط حمله تیم ملی بازی می‌کنم. امیدوارم در بازی‌های آینده تیم ملی هم فرصت به ما برسد تا بتوانیم برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

مهاجم تیم فوتبال کشورمان درباره عدم استقبال هواداران از بازی ایران و گوام خاطرنشان کرد: ما دست آن هوادارانی که به ورزشگاه آمدند را می‌بوسیم اما انتظار داریم برای بازی‌های آینده هواداران بیشتری تبه ورزشگاه بیایند بالاخره آنها یار دوازدهم تیم ملی هستند و نبودشان در ورزشگاه به شدت احساس می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
درست گفته اما نباید به این پیروزی مقابل گووؤووووام دل خوش کرد زمانی ایران چین و ژاپن و امسال تیم های بزرگ اسیارو با چهار یاپنج گل شکست میدادن دلخوشی داشت.عشق فقط علی کریمی
United States
دمت گرم از این موندم که گزارشکر خ... چرا نام طارمی را کم می گفت حتی بعد زدن کل هایش