جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
پرویز سروری تصریح کرد:

پیروزی اصولگرایان در شورای شهر مدل موفقی برای وحدت است/ کاربرد این مدل برای انتخابات آتی

پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 442417
عضو شورای شهر تهران گفت: پیروزی اصولگرایان در انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران مدل موفقی برای وحدت این جریان در انتخابات مجلس و خبرگان است.
پیروزی اصولگرایان در شورای شهر مدل موفقی برای وحدت است/ کاربرد این مدل برای انتخابات آتی
به گزارش جهان،‌ پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به پیروزی اصولگرایان در انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: این پیروزی یک مدل بسیار موفق است و نشان می‌دهد که اگر اصولگرایان خواسته‌های گروهی و جناحی را کنار بگذارند و به مصالح بزرگتری فکر کنند می‌توانند به پیروزی‌های بزرگ تر دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که اصولگرایان در شورای شهر از طیف‌های مختلفی هستند اما همه آنها متفق‌القول بودند که برای ارائه خدمات بهتر به مردم و ایجاد بارقه ‌های امید در دل نیروهای انقلاب اسلامی نیازمند وحدت و انسجام و کنار گذاشتن اختلافات هستند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این پیروزی با گذشت برخی نیروهای اصولگرای شورای شهر از منطقه نظراتشان حاصل شد افزود بسیاری از دوستان که در انتخابات رأی دادند ممکن است نقطه نظرات انتقادی هم داشته باشند اما در مجموع معتقد بودند که تیم فعلی می‌‌تواند کارهای مثبتی انجام دهد و تشطت و اختلاف می‌تواند به این روند خلل وارد کند.

سروری مدل پیروزی اصولگرایان در انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران را مدلی موفق در پیش روی اصولگرایان خواند و اظهار داشت: با این مدل می‌توان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که اهمیت ویژه‌ای دارد به شکل مناسبی از وحدت به موفقیت رسید.

وی ادامه داد: این موفقیت به شرطی رخ می‌دهد که گروه‌های مختلف اصولگرا از برخی منافع خود تنازل داشته باشند و وحدت را با کنار گذاشتن برخی خواسته‌های خود ایجاد کنند.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه اصولگرایان باید مشترکات را ببینند و اختلافات را کنار بگذارند افزود: ما باید این رخ داد مبارک را برای ارائه خدمات بهتر به مردم مد نظر داشته باشیم و کسانی که امروز در هیأت رئیسه شورای شهر مسئولیت پیدا کرده‌اند باید بدانند که مسئولیت بزرگی را بر عهده داشته و مردم و نمایندگان منتظرند که عملکردی بسیار مناسب تر از گذشته به نمایش گذاشته شود.

سروری اضافه کرد: گروه‌ها و طیف‌های اصولگرا با نگاه به این مدل می‌توانند زمینه را برای انسجام،‌ وحدت و استحکام سبد رأی مناسب‌تر برای انتخابات پیش رو فراهم کنند.

وی انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران را آغاز خوبی برای جریان اصولگرا دانست و افزود: امیدواریم این اتحاد و انسجام و حرکت به سوی مشترکات بتواند در آینده نیز ادامه پیدا کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به شرایط منطقه و تلاش دشمنان و وحدت شکنی در بین نیروهای انقلابی و اسلامی تصریح‌کرد: هم اکنون تنها نکته امید بخش برای سامان دادن و کاهش آتش اختلافات در منطقه کشور امن و با ثبات ایران اسلامی است.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: انتخابات همیشه در ایران موجب تقویت امنیت جمهوری اسلامی بوده و ما فقط شاهد یک انتخابات بودیم که عده‌ای ساختار شکن و برانداز فرصت بزرگ ایجاد شده در سال ۸۸ را به یک تهدید تبدیل کرده و نشان دادند که اگر رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و هوشمندی مردم نبود کشور به سمت جنگ داخلی حرکت می‌کرد.

وی با یادآوری برنامه ریزی دشمن برای انتخابات در ایران گفت: مهم‌ترین برنامه دشمنان ایجاد اختلافات و دو دستگی و هم صدایی با باشگاه ضدانقلاب است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: همه باید بدانیم که امروز انسجام و وحدت در امنیت و استمرار در ثبات و پایداری ملی جامعه ایران نقش مؤثری دارد و باید بر وحدت و انسجام تأکید بیشتری کنیم و در این میان اصولگرایان مسئولیت جدی تری دارند.

سروری تصریح کرد: اصولگرایان باید بعد از تجربه تلخ انتخابات ۹۲ که عدم انسجام و وحدت آنها رقبا پیروز شوند،‌ در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری نمایش وحدت را از خود را نشان داده و اعتماد از دست رفته را برگردانند.

وی افزود: بازگشت این اعتماد شدنی‌ است و انتخابات شورای شهر نشان داد که چنین رویدادی می‌تواند برای اصولگرایان رخ دهد.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: روندی که اصولگرایان در حال حاضر طی می‌کنند نشان می‌دهد که به سمت وحدت و کنار گذاشتن اختلافات و تأکید بر اشتراکات در حال حرکت هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *