جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تعریف قطعه جدید برای آزادراه تهران-شمال

چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 442181
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تا پیش از این آزادراه تهران ـ‌ شمال ۴ قطعه داشت که به‌تازگی قطعه پنجم را برای این آزادراه تعریف کرده‌ایم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: با پایان یافتن آزادراه در قطعه چهارم، ترافیک به درون شهر چالوس منتقل می‌شد، اما با تعریف قطعه ۵، ادامه مسیر آزادراه به شبکه بزرگراهی شرق و غرب دریای خزر متصل می‌شود.

آخوندی اظهار داشت: در حال حاضر پیشرفت احداث قطعه پنجم آزادراه تهران ـ‌ شمال ۵۰ درصد برآورد می‌شود.

وی درباره قطعه یک این آزادراه تهران-شمال توضیح داد: این مسیر از تهران آغاز شده و تا شهرستانک ادامه دارد که موجب می‌شود، ۶۰ کیلومتر نسبت به مسیر قبلی کاهش فاصله داشته باشیم.

آخوندی با بیان اینکه طول قطعه یک ۳۲ کیلومتر است، گفت: در این قطعه ۲۸ کیلومتر تونل وجود دارد و تلاش می‌کنیم، پروژه را تا پایان سال ۹۵ به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: قطعه دوم از شهرستانک تا پل زغال به طول ۳۰ کیلومتر، دارای بزرگترین تونل جاده‌ای کشور به طول ۶ کیلومتر است؛ این قطعه نیز تا پایان سال ۹۶، به پایان می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: قطعه سوم آزادراه تهران ـ‌ شمال به طول ۲۷ کیلومتر سخت‌ترین قسمت پروژه است؛ در این مسیر ۱۰ کیلومتر جاده باید در محدوده هزارچم ساخته شود که مشکل‌ترین قسمت پروژه است، اما تلاش می‌کنیم بخش عمده کار تا پایان سال ۹۴ به اتمام برسد.

آخوندی افزود: قطعه چهارم آزادراه تهران ـ‌ شمال به بهره‌برداری رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


aa
Iran, Islamic Republic of
لطفا همانی که سالهاست رو زمین مانده و اولویت داره را اول انجام دهید بعد فازهای راحت! و غیر ضروری تعریف کنید.