جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ناکامی‌اسراییل در ربودن یکی از رهبران جهاد

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 441954
در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری که با هدف بازداشت یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین صورت گرفت، دو نظامی این رژیم زخمی شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نظامیان صهیونیست دوشنبه شب (دیشب) به اردوگاه جنین یورش بردند و درگیری‌های گسترده‌ای در این اردوگاه رخ داد.

براساس گزارش وبگاه صهیونیستی «واللا» حدود ۴۰ خودروی زرهی به همراه واحد کماندوهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین حمله کردند تا «بسام السعدی» از رهبران جهاد اسلامی را بازداشت کنند و دو صهیونیست مورد اصابت گلوله افراد مسلح قرار گرفتند و زخمی شدند.

نظامیان صهیونیستی منزل «بسام السعدی» و «مجدی ابوالهیجا» از اسرای آزاد شده را محاصره کردند، ابوالهیجا بازداشت و منزل وی تخریب شد اما نظامیان صهیونیستی نتوانستند به السعدی دست یابند.

بنا بر این گزارش، منابع بیمارستانی فلسطینی نیز از انتقال ۵ مجروح (فلسطینی) برای دریافت خدمات پزشکی خبر دادند که حال برخی از آنها متوسط گزارش شده است.

کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی گزارش داد درگیری‌های مسلح با یکی از اعضای گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس رخ داد و این درگیری‌ها را سخت توصیف کرد.

کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که هدف اصلی این عملیات محقق نشده است.

همزمان صدای انفجارهای گسترده‌ای در سرتاسر جنین شنیده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *