پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۹
۷۵
وکیل مدافع مهدی هاشمی

مهدی هاشمی میخواسته سکه ها را عیدی بدهد!

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 441852
وکیل‌مدافع مهدی هاشمی گفت: زمانی که دلیل حمل سکه ها را از مهدی جویا شدند گفت که می‌خواهم در اعیاد تحت عنوان عیدی به دیگران بدهم.
مهدی هاشمی میخواسته سکه ها را عیدی بدهد!
به گزارش جهان، سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به خبر کشف تعدادی سکه و موبایل از مهدی هاشمی در زندان افزود: قابل توجه این است که زمانی که مهدی هاشمی را به زندان تحویل دادیم مقداری پول و تعدادی سکه‌ گرمی همراهش بود که تمامی آنها صورت‌جلسه شد و زمانی که دلیل حمل آن را از مهدی جویا شدند گفت که می‌خواهم در اعیاد تحت عنوان عیدی به دیگران بدهم.

وی با ادعای این‌که «در رابطه با تلفن همراه چون بدون دوربین بود در بدو ورود مهدی هاشمی به زندان صورتجلسه شده است» در عین حال گفت که نسبت به موکلش بیطرفانه عمل نمی‌شود.

وی ادامه داد: وقتی موضوعی مانند کشف ۳۰ سکه از مهدی هاشمی در صدر اخبار رسانه‌ها قرار می‌گیرد قطعاً مورد تشویش اذهان مردم می‌شود.

وی در ادامه عدم ارائه ملاقات حضوری را که به درخواست مادر مهدی هاشمی بوده، مورد انتقاد قرار داد.

وکیل مدافع مهدی هاشمی ادامه داد: برای انجام ملاقات حضوری باید درخواست خود را به دادستان تهران تقدیم می‌کردیم زیرا موافقت ایشان در رابطه با این موضوع شرط بود، اما وقتی امروز به دادسرا مراجعه کردم گفتند که دادستان تهران برای ملاقات حضوری موافقت نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنام خدا
برای اهل فتنه چون کور دل هستند نمی فهمند فتنه تعریف شده است.
منظور از فتنه در آیات قرآن
پرسش : منظور از فتنه در آیات قرآن چیست؟
پاسخ : در آیه 191 سوره «بقره» مى خوانیم: (فتنه از کشتار هم بدتر است ) ؛«وَ الْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ».در این که «فِتْنَه» چیست؟ مفسران و ارباب لغت، درباره آن بحث هایى دارند، این واژه در اصل از «فَتْن» (بر وزن متن) گرفته شده که به گفته «راغب» در «مفردات» به معنى قرار دادن طلا در آتش، براى ظاهر شدن میزانِ خلوصِ آن از ناخالصى است و به گفته بعضى، گذاشتن طلا در آتش براى خالص شدن از ناخالصى هاست.(1)
واژه «فتنه» و مشتقات آن در قرآن مجید، ده ها بار ذکر شده و در معانى مختلفى به کار رفته است:
گاه به معنى آزمایش و امتحان است، مانند: «أَ حَسِبَ النّاسُ أَنْ یُتْرَکُوا أَنْ یَقُولُوا آمَنّا وَ هُمْ لا یُفْتَنُونَ»؛ (مردم گمان مى کنند، همین که گفتند: ایمان آوردیم، رها مى شوند و آزمایش نخواهند شد).(2)
گاه، به معنى فریب دادن، چنان که مى فرماید: «یا بَنِى آدَمَ لا یَفْتِنَنَّکُمُ الشَّیْطانُ»؛ (اى فرزندان آدم، شیطان شما را نفریبد). (3)
گاه، به معنى بلا و عذاب آمده مانند:«یَوْمَ هُمْ عَلَى النّارِ یُفْتَنُونَ ذُوقُوا فِتْنَتَکُمْ»؛ (آن روز که آنها بر آتش، عذاب مى شوند و به آنها گفته مى شود: بچشید عذاب خود را).(4)
گاه، به معنى گمراهى آمده، مانند: «وَ مَنْ یُرِدِ اللّهُ فِتْنَتَهُ فَلَنْ تَمْلِکَ لَهُ مِنَ اللّهِ شَیْئاً»؛ (کسى که خدا گمراهى او را بخواهد (و از او سلب توفیق کند) هیچ قدرتى براى نجات او، در برابر خداوند نخواهى داشت). (5)
و گاه به معنى شرک و بت پرستى یا سدّ راه ایمان آورندگان، آمده مانند آیه مورد بحث، و بعضى آیات بعد از آن که مى فرماید:«وَ قاتِلُوهُمْ حَتّى لا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَ یَکُونَ الدِّینُ لِلّهِ»؛ (با آنها پیکار کنید تا شرک از میان برود، و دین مخصوص خداى یگانه باشد).(6) ولى ظاهر این است: تمام این معانى به همان ریشه اصلى که در معنى فتنه گفته شد باز مى گردد (همان گونه که غالب الفاظ مشترک چنین حالى را دارند)؛ زیرا با توجه به این که معنى اصلى، قرار دادن طلا در زیر فشار آتش براى خالص سازى، یا جدا کردن سره از ناسره است، در هر مورد که نوعى فشار و شدت وجود داشته باشد این واژه به کار مى رود، مانند امتحان که معمولاً با فشار و مشکلات همراه است، و عذاب که نوع دیگرى از شدت و فشار است، و فریب و نیرنگ که تحت فشارها انجام مى گیرد و همچنین شرک یا ایجاد مانع در راه هدایت خلق که هر کدام متضمن نوعى فشار و شدت است.(7)
Iran, Islamic Republic of
عیدی دادن برای انقلابی که از زندان شروع می شود لازم است !?!!
ولی ما دیدیم که انقلابیون در زندان اعتصاب غذا می کنند و از فقرا حمایت می کنند و زیرشکنجه قرار می گیرند ولی مهدی هاشمی برعکس با سکه و موبایل در زندان پیش می رود ! نه تنها شرایط انقلاب مورد نظر مادرش را بوجود نمی آورد بلکه حیثیت انقلابی خانوادگی خود را هم با اشرافیت به حراج گذاشته است
به کی عیدی بدهد ؟!!!!!!!!!
چرا در زندان ؟!
صفا
دیروز من گفتم فردا میگن میخواسته برا امر خیر صرف کنه
مهدی
United Arab Emirates
لابد با موبایلم میخواست عید رو تبریک بگه
ایرانی فدایی علی(ع)
Iran, Islamic Republic of
بالاخره انقلابی قراره از زندانها اغاز بشه!!!! و انقلاب هم خرج داره دیگه!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کسی که به خاطر رشوه دادن زندانی شده معلومه که 30 تا سکه را توی زندان برای چه کاری می خواسته دیگه.
نمکدون
اصلا ذهن خود را مشوش نکنید اصلا نمی خواسته کسی رو تو زندان بخره اصلا هم قصد پرداخت رشوه نداشته اصلا مگه ایشون مفسد اقتصادی پرونده های نفتی که بخواد رشوه بده و بگیره؟؟؟؟
Romania
مجرمان طلبکار از رمین و زمان
شیخی
افرین دادستان موافقت نکن
اختلاس کننده بیت المال توی زندان سکه طلا، عیدی می دهد. کی گفت ما در ایران مشکلات معیشتی داریم؟
شمس
آخ آخ دلم کباب شد.
افشین
عجب ادم های پرروئی هستند از یک طرف مطرح می کنند که اینها پاک هستند و .............و از طرف دیگر که گندش در می اید می گو یند می خواسته به افراد عیدی بدهد این وکیل از این خاندان ............. است .
وکیل متخصص در مظلوم نمایی
بله میخواد عیدی بده واقعا کی باور میکنه...!!!
حسین
South Africa
وقتی دروغ می گوئید اول فکر کنید بعدت دروغ بگید
30 سکه آنهم برای عید ! چند ماه مانده به عید ؟ چرا 30 تا زندانیان زیاد هستند اول باید زندانیان را شمارش می کرد بتعداد سکه می برد.
بگم خودتون هستید
آقای وکیل ... خودتی و اون..............
ما مردم ایران از قوه قضائیه می خواهیم که با زندانیان بدون تبعیض بر خورد کنند و ملاقات این اقازاده هم مثل بقیه زندانیان باشد نه حضوری و خصوصی .
Iran, Islamic Republic of
بابا این جماعت عجب پرروهایی اند!
برای هر کثافت کاریشون توجیهی دارند
خدایا کی از دست این خاندان راحت میشیم،شما جیب مردم خالی نکن نمی خواد عیدی بدی
عیدی سکه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حالا قرار بود این عیدی را به زندانیان بده !!کاش ما هم انجا بودیم باورکنید تا حالا سکه عیدی نگرفتم بالاترین عیدی 5 هزارتوان بوده
جواد
میخواسته با سکه ها پاداش اراذل و اوباشی که در سال 88 به بانک ها حمله میکردند و مغازه های مردم را اتش میزدند "پرداخت کنه " چون قوه قضاییه "اراذل سال 88 را دستگیر کرد وبه زندان برد . تا حالا فرصت نشده بود که کار فرما "( مهدی هاشمی ) حقوق ان ها را بدهد .
Romania
چقدر خوب گشتنش زندانبانان که اینهمه سکه با خودش داشت میخواست عیدی بده تو زندان این اسمش رشوه نیست؟
علی
خیلی روداری،خیلی.مردم عیدی راازمال حلال می دهندنه ازپول دزدی ورشوه واموال بیت المال!!!!!
روستایی
امان از این پدر سوخته بازی های بعضی ها!!!
احمد
یا زندانیان یا زندانبانان را برای اهدافی خاص بخرد !
به کی وبرای چی عیدی بده ....این وکیل مدافع خودش هم به جوابهای که می دهد فکر می کند ما به این رشوه میگیم
محمدرضا
انگارایشان وامثاله وتیپ آقازاده های پولدارچپاولگربیت المال وعاملین ارتشاء بدون سکه ودلاروارزو .......شبهاخوابشان نمیبرد.تعدادی ازجمعیت ایران هم که زندگی آنهاتوسط همین آقازاده هابه فلاکت کشیده شده است .شبهابه خاطرگشنگی بچه هایاشان خوابشان نمیبرد.
مهدی
کلا ایشون تو زندگیشون از این عیدیا زیاد دادن

عیدی زیر سکه اصلا بی کلاسی حساب میشه براشون
ااااخی، چه بچه خوب و نجیبی، رسانه ها اینقد تشویش اذهان نکنید، عمه بنده اختلاس و ارتشا کرده، ایشون که به خاطر باباش زندونه، رسانه های نامرد
هومن
می خواسته عیدی رشوه بدهد.
مهدی
شما دزدی نكن .كسی نیاز به عیدی نداره اگه شما این همه اختلاس نمیكردی این همه آدمم تو زندان نمیرفت خیلی مردم شبا گرسنه میخوابن بخاطر اختلاسهای افرادی امثال شما
امیر عباس
United States
حالا وقت ان است که متصدیان زندان در خصوص اظهارات وکیل زندانی محکوم پاسخگو باشند در صورت عدم صحت علیه وکیل اعلام جرم نمایند و در صورت صحت اظهارات مطروحه خاطی را مشخص و مجازات نمایند
Iran, Islamic Republic of
آخی خاطره ساندویچ خوری خواهرش زنده شد خخخخخ
وای چه دست و دل باز از این سکه ها نصفش رو هم عیدی بده به ما صواب داره!!! حالا چند تا به هم بندیاش داده خدا می دونه،احتمالا برای این بوده که چپ و راستش نکنن مهدی بابارو!!!
وکیل مدافع شیطان مثل موکلش شده!! مصداق اعلای کذاب و حیله گر هستند.
رجائی
نه عیدی نبوده می خواسته پول قند و چای بچه ها رو بده
سکه ها رو برده رشوه بدهد ایشان به رشوه دادن و رشوه گرفتن عادت دارد !
باران
آخی طفلی توی زندان هم به فکر کار خیره چطوره یه شعبه از خیریه هاشو توی اوین بزنه.
خوشبین زاده
United States
بله ، حتما اینطوره! ایشون چون سید هستند !!!! قرار بوده این سکه ها را به برخی افراد ... عیدی بدهند .... !!!
دزد پررو؟!
چغوک
ایشون وکیله و این حرف رو میزنه انوقت میخواد از عدالت حرف بزنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اونجام میخواد همه رو بخره
Iran, Islamic Republic of
عجب پدر سوخته ای هست
Netherlands
......................! ..... میخواسته رشوه بده تو زندان
حسین
South Africa
راستی آقا مهدی هم سلولیت به خاطر 3 میلیون در زندان از آن سکه ها می دادی تا آزاد بشه منتظر عید نباشه تا عیدی بدهی
آقا مهدی " خر " خودتی داداش ..................
فرهاد
اره ما هم ... باور کردیم موندم اینا ما ها رو چقدر ... تصور میکنن
Iran, Islamic Republic of
قرار بوده به سربازها عیدی بده یا به زندانی هایی که تعدادشون زیاده؟
احتمالا می خواسته از کتاب خاطرات حاج آقا مسابقه برگزار کنه به برنده ها جایزه بده.
HADI
Iran, Islamic Republic of
آخی بنده خدا
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
وکیل میگه موقع تحویل مهدی به زندان سکه ها رو گرفتند ولی سخنگوی قوه قضائیه میگه ما در بازرسی از بند اونا رو کشف کردیم. این اظهارات خیلی با هم فرق داره
موافقين بابروبچ بريم عيدديدني مهدي باباسكه عيدي بگيريم
Serbia
شما سکه هاتون رو از احمدی نژاد گرفتید. نیاز ی ندارید
آقا مهدی بهتر. سکه‌ها را یه. حوری به مامان جونش بده تا از زندان خارج کنند چون هم بندهای ایشان فهمیدند که بهانه آورده که میخوام به رفقام عیدی بدم ممکنه که از دستش دربیارند.
ننه عفت بهش داده بود که به کسانی که براش قدمی برداشتند پاداش بده. چون فتنه بقول ننه عفت از زندان شروع می شه.
الیاس محمدی
Romania
سلام ببین ریختو پاشو حالا بقند از کجا آورده ایید به کنار فقط به این موضوع فکر میکنم این که توی زندان اینجوری ریختوپاش میکنه، عیدی سکه میده بیرون چی عیدی میداده....
Iran, Islamic Republic of
مگه چشه ؟ حالا شما خودتون گدایید چیزی به کسی نمی دید ، یکی هم که پیدا شده ذارید کارشکنی می کنید ؟ حسودهای بخیل
United States
اول از ان که سکه ها پول خرد ته جیبش بوده و مبلغی هم نبوده و بالخره باید یه امپراتوری برای خودش درست کند دوم مسئله تلفن همرا یعنی در قرن 21 باید دست نوشته به خارج فرستد دوستان انوری او را مسخره نمی کنن؟!
یدالله
عیدی دادنهای مهدی هاشمی به مردم مستضعف ایران 1)اخذ مدرک مهدی هاشمی رفسنجانی بدون طی مراحل قانونی 2)استفاده از رانت های دانشگاه آزاد و قراردادهای صوری 3 )مهدی هاشمی نماینده شاخص جریان فتنه 4)پرونده 16 سال پیش مهدی هاشمی و ماجرای کشتی انگلیسی 5)پولشویی و اختلاس در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت 6)اختلاس از شرکت مهندسی ساخت تاسیسات دریایی 7)مهدی هاشمی و مدیریت سایت ضد انقلابی جمهوریت و هزینه های میلیونی انتخابات از بیت المال 8)استفاده از بیت المال برای هزینه انتخاباتی
خدا پدرشو بیامرزه بعضی ها از مالشون انفاق می کننئ و بعضی ها مال مردمو بالا می کشند
منفی بدم یا مثبت؟
United States
بنده خدا مثل مامان و بابا مهربونه !!! اين خانواده همش به فكر كار هاي خير هستند !!!
مودی
Iran, Islamic Republic of
اینها مردم را چی فرض کردند ؛این مردک مفسد چکاره است که به دیگران در اعیاد آن هم در زندان عیدی آن هم سکه طلا بدهد...!!!
نکند فکر کرده شاهزاده دربار قاجار یا پهلوی است که به سبک قدیم که از محلی رد میشدند دستی در همیان سکه ها میکردند و برای مردم فقیر و گرسنه چند سکه پرت میکردند و .....
این خاندان هنوز در همان حال و هوای ارباب و رعیتی قاجار و پهلوی زندگی میکنند..
علی قلم
Iran, Islamic Republic of
آدم بدهمه جابده ولوزندان باشه وخوب هم همه جا خوبه ولوزندان باشه.
جالب و عجیب است که هر زمان تیرو طایفه هاشمی دست گلی به آب می دهند برای ماس مالی کردن آن و انحراف اذهان عمومی شایعاتی بلافاصله در جامعه رواج می یابد از جمله شایعه زلزله در پایتخت !!!جدی به این قضیه فکر کرده اید ؟
به کوچکترها عیدی بده یا بزگترها !!! به غریبه ها یا آشناها !!! نکنه کلک میخواسته آره ....!!!!!
آنتی فتنه
Iran, Islamic Republic of
میخواسته به کسانیکه در زندان سطل زباله آتش می زنند پول پرداخت کنه.جون به جونش کنید با سطل زباله مانوس است.
United States
اخي ، طفلك مهدي بابا ،، رشوه دادن را عيدي تلقي ميكنه حيوونكي با اينهمه دزدي و وطن فروشي ده سال بايد اب خنك كوفت كنه كه اگر من يا هر إيراني ديگر دزديها و خيانتها و ضررهايي را كه او به كشور زده زده بوديم يا إعدام مي شديم يا زندان أبد ولي مهدي بابا فقط ده سال حالا اگر بعد از يه مدت كوتاه ازادش نكنند تازه عفت فتنه طلبكار هم هست ،. حرف خودش را به خودش بايد برگرداند،
شازده
Iran, Islamic Republic of
آقا مهدی،
جیبمان خالی و مجردیم.
التماس دعا داریم .
Iran, Islamic Republic of
پول اينها گرفتن نداره. در دنيا و عقبا وبال گردنه. جيب خالي بهتر از مال و منال بي بركت
یدالله
آقا مهدی شما دزدی نكن كسی نیاز به عیدی نداره اگه شما این همه اختلاس نمیكردی این همه آدمم تو زندان نمیرفت خیلی مردم شبا گرسنه میخوابن بخاطر اختلاسهای افرادی امثال شما
Iran, Islamic Republic of
منحرفتون کرده! می خواسته واسه همه ساندویچ بخره!
این خانواده ساندویچ خورشان ملس است .
امیر علی
چقدر این پسر نیتش پاکه، چقدر بفکره بچه هاست الله اکبر.
یکی به این آقا بگه بچه ها بزرگ شدن دیگه گول این حرفها رو نمی خورند.
حالا این سکه های کشف شده است. احتمالا بیش از اینها رو عیدی دادند تا حالا
راستگو
خوب بنده خدا رفته زندان اونجا هم که ادم چیزی لازمش میشه باید بخره مثلا این اقااگه غذا بهش کم بدن باید بره ازبوفه کیک ونوشابه بخره یابیسکویت یاساندویچ خب سکه هاروبراهمین اورده دیگه .درسته یانه؟