جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
در بیمارستان فارابی رخ داد

معاینه خبرنگارمجروح‌ایرانی توسط‌وزیربهداشت

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 441727
وزیر بهداشت بامداد دوشنبه با حضور در بیمارستان فارابی تهران، از سیدمحمدحسن حسینی خبرنگار مجروح صداوسیما، عیادت و چشمان او را معاینه کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سید محمدحسن حسینی شب گذشته از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده و به بیمارستان فارابی تهران منتقل شد.

وی بلافاصله پس از ورود به بیمارستان تحت معاینه تیم تخصصی پزشکی قرار گرفت.

دکتر محمود جباروند رئیس بیمارستان فارابی نیز ضمن معاینه خبرنگار مجروح صدا و سیما در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت وی از نظر فشار خون، ریه و حال عمومی، بسیار خوب است، افزود: چشم چپ بیمار، دید کامل دارد و مشکلی ندارد اما چشم راست وی دچار پارگی شده و احتمال می رود جسم خارجی در آن وجود داشته باشد.

وی گفت: نخستین عمل جراحی، صبح امروز بر روی چشم آسیب دیده آقای حسینی صورت می پذیرد و عمل های بعدی هم در صورت نیاز انجام می شود تا بینایی خود را به دست بیاورد.

جباروند با بیان اینکه بازگشت بینایی چشم راست بیمار بستگی به وضعیت شبکیه و عصب بینایی دارد افزود: اگر عصب بینایی قطع نشده باشد دید چشم وی حفظ خواهد شد.

سید محمد حسینی خبرنگار صدا و سیما، چند روز قبل در سوریه مجروح شد که برای ادامه معالجه و درمان، شب گذشته وارد تهران شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *