پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

اختلاف در شورای عالی استان‌ها بالا گرفت

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 441561
اختلاف در شورای عالی استان‌ها در حالی صورت گرفته است که بصیری پور رئیس این دوره از شورا اقدام به برکناری نخستین مدیر خود در روابط عمومی گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، غلامرضا بصیری پور در دوازدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها که تاریخ یازدهم دی ماه سال گذشته برگزار شد جانشین مهدی چمران به عنوان رئیس شورا شد.

غلامرضا بصیری‌پور نماینده خراسان رضوی و مهدی چمران رئیس شورای عالی استان تهران به عنوان کاندیدای ریاست انتخاب شدند که نهایتاً غلامرضا بصیری‌پور با ۴۲ رای رئیس چهارمین دوره شورای عالی استان‌ها شد و مهدی چمران با ۳۲ رای نتوانست مجدداً به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها بماند.

بصیری پور پس از تصاحب صندلی ریاست شورای عالی استان‌ها، تغییرات وسیعی را در سطوح مختلف شورا انجام داد به طوری که اکثریت نیروهای سابق در این نهاد را بیرون کرد.

بصیری پور در همان ابتداء خلفی مدیر سابق روابط عمومی شورای عالی استان‌ها را برکنار و دارابی نماینده مردم استان گیلان را جایگزین وی کرد.

با گذشت حدود ۸ ماه از ریاست شورای عالی استان‌ها؛ اختلاف بین بصیری پور و دارابی مدیر روابط عمومی شورا بالا گرفت و در نهایت آقای رئیس شورای عالی استان‌ها اقدام به برکناری مدیر سابق روابط عمومی شورا نمود.

دارابی نماینده مردم استان گیلان در شورای عالی استان‌ها و مدیر سابق روابط عمومی شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با فارس ضمن تأیید خبر برکناریش توسط بصیری پور گفت: اقدام آقای رئیس شورا در بر کناری من بسیار تعجب آور بود.

وی افزود: طی نامه‌ای که هفته گذشته به دست من رسیده آقای رئیس بیان داشته است که از فعالیت بنده رضایت نداشته و بنا دارد خودش مدیریت روابط عمومی را به عهده داشته باشد.

نماینده مردم استان گیلان در شورای عالی استان‌ها ضمن بر شمردن برخی از فعالیت‌هایش در دوران مدیریتش در روابط عمومی شورای عالی استان‌ها،گفت: در این مدت کارهای از جمله برگزاری همایش و آموزش روابط عمومی‌های شورای عالی استان‌ها و ارتباط تنگاتنگ با رسانه‌‌ها صورت گرفته که جزء نخستین کارها در شورا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *