چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲
صدور سه حکم جدید در کمیته امداد

مشاوران فتاح منصوب شدند

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 441480
رئیس کمیته امداد در احکام جداگانه‌ای مشاوران امور فرهنگی، ایثارگران و عمرانی را منصوب و حکم مدیرکل مشاوره و آموزش خانواده را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.
به گزارش جهان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، با حکم پرویز فتاح حجةالاسلام والمسلمین حیدر مصلحی به عنوان مشاور رئیس در امور فرهنگی؛ محمدرسول عاصمی، مشاور رئیس در امور ایثارگران؛ محمدرضا ترابیان، مشاور رئیس در امور عمرانی را منصوب و محمد شکرایی، مدیرکل مشاوره و آموزش خانواده را به مدت دو سال تمدید کرد.

در سوابق خدمتی سال‌های اخیر حجةالاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت دهم، رسول عاصمی، مدیر روابط عمومی بنیاد تعاون سپاه و محمدرضا ترابیان، مشاور و مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد ثبت شده است.

در سه حکم جدید مشاوران ریاست کمیته امداد نیز تاکید شده است:

کمیته امداد براساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل(ره) و به دست مبارک ایشان با هویتی دینی، مردمی و جهادی، عام المنفعه و غیرانتفاعی تأسیس شده است تا پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی بوده و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند.

امید است تحت توجهات و عنایات حضرت ولی عصر(روحی له الفداه) توفیق خدمتگزاری خالصانه نصیب و موجبات رضایتمندی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) و قرب الهی فراهم گردد. موفق و مؤید باشید. ان شاء الله

همچنین در تمدید حکم محمد شکرایی به عنوان مدیرکل مشاوره و آموزش خانواده آمده است دقت و اهتمام لازم در هدفگذاری و برنامه‌ریزی برای رشد باورهای دینی و تقویت سبک زندگی اسلامی و شکوفایی و خودباوری علمی جامعه تحت پوشش از طریق آموزش‌های معرفتی، بنیادی، کاربردی و مشاوره مبتنی بر آموزه های معرفتی دین مبین اسلام و تلاش هدفمند برای تقویت بنیان خانواده سالم به عنوان رکن جامعه اسلامی با هماهنگی معاون ذیربط از جمله انتظارات است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بله آقای فتاح هم که در حال چینش ساختار تو در توی رسیدگی به امور محرومان هستند. به ایشان خسته نباشید می گیم
جواد
جناب آقای فتاح شایستگی ریاست جمهوری را دارند . ان شا ءالله که ما مردم این توفیق را داشته باشیم .