پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

هشدار تقوی درباره نفوذ عوامل دشمن

شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 441365
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: دشمنان با کمک عوامل داخلی شان به دنبال نفوذ هستند و رفتار عوامل آنها مشخص است که برای ورود آمریکا قند در دلشان آب می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام سید رضا تقوی قائم مقام دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به شرایط کشور با طرح این سؤال که رسالت ما چیست؟ اظهار داشت: شناخت وظیفه اصلی ترین وظیفه ما است و در صورت شناخت وظیفه اولین گام برداشته شده است.

وی تصریح کرد: معمولاً رسالت و وظایف انسان‌ها تا حدودی تحت تأثیر شرایط اجتماعی مشخص و شرایط اجتماعی باعث می‌شود حرکت خاص و رفتار ویژه داشته باشیم.

قائم مقام دبیرکل جامعه روحانیت مبارز افزود: شناخت زمان نیز از دیگر وظایف ما است و باید بر اساس آن شرایط و پدیده‌ها را بررسی کرد و کارها را دنبال کرد.

حجت‌الاسلام تقوی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) همواره تأکید بر حرکت متناسب با زمان داشته‌اند، با اشاره به شرایط امروز اجتماعی و سیاسی گفت: امروز دشمنی را در روبرو می‌بینیم که دندان تیز کرده و به شیوه‌های مختلف نتوانسته علیه انقلاب کاری انجام دهد. دشمنان در عراق، سوریه و یمن هر کاری توانسته اند، انجام داده اند؛ اما نتوانسته اند به اهداف خود برسند. تحریم‌ها را علیه ملت ایران به کار گرفتند؛ اما باز هم نتوانستند کاری از پیش ببرند و می‌خواهند با تغییر رفتار از درون انقلاب اسلامی را استحاله کنند.

وی ادامه داد: ما خشنود و خوشحال نیستیم که سفارت انگلیس و جاسوسخانه آنها در ایران باز شده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یادآور شد: دشمنان با کمک عوامل داخلی شان به دنبال نفوذ هستند. رفتار عوامل آنها مشخص است که برای ورود آمریکا قند در دلشان آب می‌شود و هنوز برجام در مجلس شورای اسلامی و کنگره به جایی نرسیده خود را آماده کرده اند؛ باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به نقش احزاب ولایی در کشور اظهار داشت: احزاب باید کار تشکیلاتی کنند اما در مسائل ملی و کلی همه باید یکی شویم و راهی غیر از این نداریم. باید با وحدت و یکپارچگی پشت سر رهبری بایستیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم حزب اللهی و اصولگرا بوده و مثل کوه پشت سر رهبری باشیم، باید از حق شخصی خود بگذریم و به مصالح کلی و عمومی بیاندیشیم. امروز شرایط کشور ایجاب می‌کند نیروهای متدین با هم وحدت کنند.

قائم مقام دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: باید جبهه ای ایجاد کرد و این جبهه نیاز به مقر فرماندهی دارد. مجموعه‌ای باید در قرارگاه باشند و نیروها را هدایت کنند تا همه نیروها در کنار هم وحدت داشته باشند. رسالت این مقر هماهنگ کردن احزاب و تشکل‌ها در جریان اصولگرایی است.

حجت‌الاسلام تقوی افزود: برای سازماندهی نیروهای ارزشی باید ظرفیت شناسی کرد. امروز ما ظرفیت‌های بالایی داریم که باید آنها را بشناسیم و تقویت کنیم. همیشه این موقعیت‌ها به وجود نمی‌آید.

وی تصریح کرد: فرصتی برای وحدت اصولگرایان به وجود آمده که باید از این فرصت حداکثر استفاده را انجام داد و امیدواریم روز به روز انسجام و وحدت و همگرایی نیروهای اصولگرا و ارزشی بیشتر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


س
Iran, Islamic Republic of
آقا فرمودند جریان مؤمن ۰
مسؤولین دلسوز به انسجام و حدت برسند و از تفرقه پرهیز کنند
پس مؤمنین هم صدا شده و یک جریان عظیم امت مؤمن را تشکیل دهند که رمز پیروزی در این است
اميد
Iran, Islamic Republic of
......