کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشکر حجت الاسلام علوی از منتقدان

اقدام قابل تحسین وزیر اطلاعات/ علوی بخاطر نقل قول اشتباه از رهبر انقلاب عذرخواهی کرد

7 شهريور 1394 ساعت 16:04

سایت رسمی وزارت اطلاعات، اصلاحیه ای منتشر کرد که در آن وزیر اطلاعات ضمن عذرخواهی از معظم له و مردم شهید پرور در نقل اشتباه از رهبر انقلاب، از منتقدان که این خطا را گوشزد کردند قدردانی کرد.


گروه سیاست جهان نیوز ـ وزیر اطلاعات کشورمان هفته گذشته در برنامه نگاه یک گفت: « مقام معظم رهبری اعلام کردند که مسؤولان مذاکرات در برابر بی‌صداقتی آمریکا رفتار انقلابی از خود نشان دادند و تیم مذاکره‌کننده را افرادی متدین، امین، متعهد و شجاع خطاب کردند و حتی فرمودند که این خط تبلیغی دروغ که گفته می‌شود از خطوط قرمز عبور شده است صحت ندارد. »

پس از این اظهارت خبرنگار جهان تلاش کرد تا استناد سخنان وزیر اطلاعات را در سایت رهبر انقلاب پیدا کند که نتیجه جستجوها نشان داد چنین جمله ای از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی –حداقل در منابع رسمی- وجود ندارد و معظم له (در کنار ترسیم شفاف خطوط قرمز) هیچگاه طی ماه های اخیر سخنی از رد شدن یا نشدن از خطوط قرمز نظام توسط تیم مذاکره کننده نگفته اند. جهان نیوز منتشر شد.

اختصاصی جهان نیوز/ در برنامه نگاه یک مطرح شد
نقل قول سؤال‌‌برانگیز وزیر اطلاعات از رهبر انقلاب

به گزارش جهان، پس از انتشار این موضوع، سایت رسمی وزارت اطلاعات، اصلاحیه ای در این خصوص منتشر کرد که در آن وزیر اطلاعات ضمن عذرخواهی از معظم له و مردم شهید پرور در نقل اشتباه از رهبر انقلاب، از منتقدان که این خطا را گوشزد کردند قدردانی کرد. متن اصلاحیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در برنامه تلویزیونی نگاه یک از قول مقام معظم رهبری نقل شد که (این خط تبلیغی دروغ که از خطوط قرمز عبور شده است صحت ندارد) پس از مراجعه به متن سخنرانی معظم له ملاحظه شد که عبارت صحیح این است (این خط تبلیغی غیر صحیح که از برخی خطوط قرمز رسمی در جلسات خصوص صرف نظر شده است خلاف واقع و دروغ است)

ضمن پوزش از معظم له و مردم شهید پرور در نقل خطای بیان معظم له از منتقدین محترمی که ما را به این خطای در نقل توجه دادند صمیمانه سپاسگزاری می شود.

سید محمود علوی
وزیر اطلاعات

پذیرفتن خطا و عذرخواهی از مردم و تشکر از منتقد، رفتاری پسندیده و شایسته تقدیر است، که البته این روزها کمتر شاهد این گونه عذرخواهی ها از سوی دولت مردان هستیم. فروتنی آقای وزیر در این موضوع شایسته تقدیر است.


کد مطلب: 441363

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/441363/اقدام-قابل-تحسین-وزیر-اطلاعات-علوی-بخاطر-نقل-قول-اشتباه-رهبر-انقلاب-عذرخواهی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com