پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

هلاکت ۴۲ سرکرده تکفیری النصره در سوریه

شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 441231
در جریان عملیات دقیق و موفق نیروی هوایی ارتش سوریه در جنوب این کشور دست‌کم ۴۲ سرکرده گروه‌های تروریستی تکفیری کشته شدند، در میان کشته‌ها ۳ افسر صهیونیست و اردنی هم مشاهده می‌شوند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عملیات نظامی ارتش سوریه در جبهه عملیاتی جنوب این کشور با هدف گرفتن یکی از نشست‌های فرماندهان و سرکردگان گروه‌های تروریستی تکفیری در استان درعا ادامه یافت.

براساس جدیدترین گزارش‌های میدانی رسیده از استان درعا و ریف آن، در جنوب سوریه، نیروی هوایی ارتش این کشور با توجه به اطلاعات دقیق جمع‌آوری شده، نشست سرکردگان و فرماندهان میدانی و نظامی گروه‌های تروریستی در مرکز فرهنگی شهر «داعل»، در ریف درعا را بمباران کرد.

منابع آگاه میدانی سوری در این خصوص توضیح دادند که این عملیات نیروی هوایی ارتش با سرعت و دقت هرچه تمام‌تر و با موفقیت کامل انجام شد و طی آن جنگنده‌های سوری نشست سرکردگان و فرماندهان گروه‌های تروریستی تکفیری را در مرکز فرهنگی شهر داعل هدف گرفتند.

این منابع افزودند: این عملیات خسارات سنگین جانی و مادی به محل وارد کرد، به گونه‌ای که علاوه بر هدف گرفتن نشست سرکردگان گروه‌های تروریستی موجب وارد آمدن خسارات سنگین به این مرکز فرهنگی و انهدام چندین دستگاه خودرو زهره پوش سرکردگان گروه‌های تروریستی و یک دستگاه خودرو مجهز به سیستم‌های ایجاد پارازیت ساخت رژیم صهیونیستی شد.

منابع مذکور خاطر نشان کردند که در نتیجه این عملیات دقیق و سریع نیروی هوایی ارتش سوریه دست‌کم ۴۲ تروریست تکفیری که اغلب آنها از فرماندهان و سرکردگان این گروه‌ها بودند، کشته شدند.

این منابع میدانی سوری تاکید کردند که در میان کشته‌های این عملیات یک سرهنگ اردنی، ۲ افسر صهیونیست و چندین سرکرده گروه‌های تروریستی تکفیری «جبهه النصره» و «جماعت الحمزه» مشاهده می‌شوند.

درپی عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه و شدت ضربات وارده، گروه تروریستی جبهه النصره این منطقه را منطقه نظامی اعلام کرد تا به دنبال آن اقدام به بستن کامل منطقه کند و مانع انتشار اخبار دقیق کشته‌های این عملیات شود.

همچنین منابع محلی اعلام کردند که پس از این عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه اختلافات شدیدی بین دو گروه تروریستی جبهه النصره و ارتش آزاد بروز کرد.

این منابع محلی سوری افزودند: جبهه النصره، گروه مسلح ارتش آزاد را به خیانت و به بیرون درز دادن اطلاعات مربوط به این نشست بسیار محرمانه متهم کرد، چون در میان کشته‌ها فرماندهان و سرکردگان برجسته و مهمی از گروه جبهه النصره مشاهده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
AHSANT HABIBI ASSAD AL ASSAD