جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
بدون خسارت جانی و مالی اتفاق افتاد

دو زلزله در خراسان رضوی و شمالی

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 441136
شب گذشته در میان تمام لرزه‌نگاری‌های اعلامی سایت موسسه ژئوفیزیک تهران دو زلزله در استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی بزرگی فراتر از ۳ ریشتر داشتند اما هر دو در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاده و هیچ خسارتی به بار نیاوردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، شب گذشته در میان تمام لرزه‌نگاری‌های اعلامی سایت موسسه ژئوفیزیک تهران دو زلزله در استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی بزرگی فراتر از ۳ ریشتر داشتند اما هر دو در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاده و هیچ خسارتی به بار نیاوردند. بزرگی این دو زلزله به ترتیب در استان خراسان شمالی به اندازه ۳.۴ و در استان خراسان رضوی به اندازه ۳.۱ ریشتر بود.

زلزله استان خراسان شمالی در منطقه سنخواست ساعت یک و ۱۵ دقیقه و ۱۸ ثانیه و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در عرض جغرافیایی ۳۱.۱۷۶ و طول جغرافیایی ۵۶.۷۴۲ اتفاق افتاد. همچنین زلزله اتفاق افتاده در استان خراسان رضوی در منطقه چناران و در ساعت ۲ و ۵۱ دقیقه و ۱۹ ثانیه به وقوع پیوست و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در عرض جغرافیایی ۳۶.۷۱۸ و طول جغرافیایی ۵۹.۴۸۸ اتفاق افتاد.

گویا این دو زلزله هیچ صدمه جانی و مالی به همراه نداشته است.

همچنین تا سحر امروز چند زلزله ضعیف با بزرگی کمتر از ۳ ریشتر در شهمیرزاد سمنان و دیهوک خراسان جنوبی اتفاق افتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *