جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۵
۱۶

حجت‌الاسلام قرائتی: مسئولان ما خوابند

پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 440986
حجت الاسلام قرائتی با تأکید بر لزوم ازدواج به هنگام، گفت: آداب و رسوم نادرست در ازدواج باید حذف شود.
حجت‌الاسلام قرائتی: مسئولان ما خوابند
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محسن قرائتی در دوره آموزشی اندیشه‌های آسمانی که در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، خطاب به دانشجویان معترض به وزارت ارشاد، اظهار کرد: بنده ۳۰ سال معاون وزیر ارشاد بودم و در طول دوران ریاست نهضت سواد آموزی ۵۰ اشکال از این نهضت پیدا کردم؛ اما هیچ گاه برای حل مشکلات به دنبال ارگان خاصی نبودم؛ شما نیز اگر می‌خواهید موفق شوید باید به خود متکی بوده و توان حل مشکلات را داشته باشید.

وی با انتقاد از اینکه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها دروس بی‌محتوا تدریس می‌کنند، بیان کرد: متاسفانه مسئولان ما در خواب هستند و نمی‌دانند باید آنچه نیاز دانشجو است را تدریس کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تأکید بر ازدواج به موقع، گفت: تأخیر در ازدواج سبب بدپسندی جوانان و بسیاری عواقب دیگر می‌شود.

قرائتی بر لزوم حذف آداب و رسوم اشتباه در ازدواج تأکید کرد و بیان داشت: ازدواج امری است که نباید آن را به تأخیر انداخت و همه برای حل مشکل ازدواج جوانان باید یک نهضت و بسیج راه انداخته و در این زمینه تلاش کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه ما با دست خود آداب و رسوم اشتباه را در ازدواج رواج داده‌ایم که اکنون این آداب و رسوم‌ها همانند طنابی ما را در بر گرفته است که نمی‌توانیم از آن رهایی یابیم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه ما نماز را نشناخته‌ایم، تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید روش دعوت دیگران به نماز و همچنین راه جذب جوانان به سمت دین را بیاموزند.

قرائتی با تأکید بر لزوم آشنایی بیشتر با قرآن، اظهار کرد: سیاسیون ما اگر قرآنی بودند می‌توانستند در فعالیت‌های خود بهتر عمل کنند.

وی با انتقاد از اینکه دانشمندان ما در ساده‌ترین کلمات می‌مانند، خاطر نشان کرد: شما دانشجویان اگر می‌خواهید برای کشور مفید باشید با مطالعه و آگاهی سطح دانش خود را بالا ببرید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خودتم که یه عمر میشه که مسئولی
به نام خدای شکور
ایشان خداراشکریکی ازبرنامه ی مفید شان درسهای قرآن است که مطالب مورد نیاز رامی گویند وامیواریم ادامه وبرکت داشته باشد.
یکی ازمطالبی که ما باید بدانیم قدر شناسی ازعالم وتشکر ازخدمتگزاران ورعایت ادب است.
Iran, Islamic Republic of
مسئول رسانه ای بیدار شو
مردم
بارها من هم گفته ام که مسئولان خوابند ولی کو گوش شنوا
محمد
ده میلیون بی سواد مطلق در کشور داریم
Iran, Islamic Republic of
سیاه نمایی به آقای قرائتی هم رسید
دست به دست هم دادیم داریم مملکت و جوانان رو نابود میکنیم
از طرفی فاصله طبقاتی روز به روز داره بیشتر می شه و از طرف دیگه هر کی پولدار میشه میره خارج ولخرجی و ...
دست در دست هم دهیم به مهر...
بفرمائید : مسئولان ما خوابند ...
وقتی دورشان تمام شد بیدار می شوند...
111
با انتقاد کاری درست نمیشه ... راهکار بده حاج آقا
به نام خدا
البته راهکاراریه دادن بسیارخوب است،ولی انتقاد می تواند زمینه ومقدمه ییافتن راهکارباشدودرضمن لازم نیست هرکس انتقادی به نظرش می رسدراهکار را هم بگویدیا بررسی کند یا بداند.شما اگر ببینید سیلی می آیدیابرقی اتصالی داردآیاحتماباید راهکار راهم بگویی والا حق تدکر ندارید؟!این سخن دقیقی نیست.گذشته ازاین که حل برخی ازامور نیاز به کار وبررسی جمعی وکارشناسانه داردولی شناخت وتذکرفردی مشکل بااین امر منافات ندارد.
چرا اگر کسی راهکاررابداند یابررسی کند وبگوید بسیارخوب است.
سعید
خدا این عالم بزرگوار را حفظ کند و بر توفیقاتش بیفزاید
فقط این مرد خدا حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای قرائتی است که توانسته قرآن را به زبان احسن و شیرین بیان کند
محمد
خواب است وبیدارش کنید مست است وهشیارش کنید
یونس
کاش آقای قرائتی برای انتخابات مجلس کاندید شوند
Germany
رييس ستاد اقامه نماز گفت : ما نماز را نشناخته ايم.
پيدا كنيد پرتقال فروش را
م
United Kingdom
در زمانی که این همه مراکز علمی دانشگاهی کم بهره در حال ایجاد و شکل گیری بود و عمر اکثر جوانان مملکت را به بیهوده گاه می برد و همچنان علی رغم وجود چشم انداز و سیاستهای روشن بیان شده توسط مقام معظم رهبری و نمونه های از کسب موفقیت علمی ، همچنان مدرک گرایی باب و محور فعالیت درامد زای دانشگاهها ی بنگاه مدار است حاج آقا به دنبال سواد دار کردن عده ای قلیل بی سواد بودند و برای این منظور بسیار مهم ، رایزنی های جانانه می کردند که بذل ذره ای از ان همت کردنها می توانست از صرف بودجه و عمر این همه آدم مدرک گرفته کم تخصص وبکار نیا جلوگیری نماید و ریشه بی سوادی را جور دیگری واقعا خشک کند 1؟
Iran, Islamic Republic of
جناب م ، آقای قرائتی هستند وزیر کار ، وزیر صنعت ، وزیر اقتصاد نیستند ها
وظیفه تمام وزارت خانه را از ایشان مطالبه کن! چون حرف حق زده !?