پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
هم‌زمان با ولادت امام رضا (ع)

اهدا جهزیه به ۲۰۰ زوج در لرستان

چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 440899
مراسم اهدا جهیزیه به ۲۰۰ زوج لرستانی هم‌زمان با ولادت امام رضا(ع) در جشنی بزرگ در خرم آباد ‌برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد جواد فولادپور مدیرعامل موسسه مردم نهاد خیریه آبشارعاطفه‌ها ظهر امروز در حاشیه مراسم جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) و اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی توسط مؤسسه مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها که در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تبریک سالروز میلاد امام رضا(ع)، اظهار داشت: با توجه به اینکه این سازمان مردم نهاد مسئولیت فقر زدایی را در سطح کشور دارد توانسته‌ایم از مرقد امام رضا (ع) خدمات شایانی را در بخش‌های مختلف در این امر خدمت رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف ما ترویج ازدواج آسان است، افزود: بر همین اساس در طول سال برنامه‌ریزی کردیم که در سه گام اهدای جهیزیه با کمک‌های مردمی داشته باشیم.

مدیرعامل موسسه مردم نهاد خیریه آبشارعاطفه‌ها با اشاره به اینکه در سال ۹۳ پنج هزار سری جهیزیه در نظر گرفته بودیم که با مشارکت خیرین به پنج هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه تهیه شد، بیان کرد: برای سال ۹۴ هشت هزار سری جهیزیه در نظر گرفتیم که گام دوم آن در روز ولادت امام رضا (ع) در حال انجام است.

وی عنوان کرد: در استان لرستان در گام دوم ۲۰۰ سری جیزیه اهدا می‌شود و این کار خیر را مدیون ۱۱۲ هزار نفر حامی و پشتیبان مالی این مجموعه هستیم تا ما در مسیر اهداف خود به نتیجه برسیم.

فولاد پور تصریح کرد: ما بر حسب این ماموریت فقر زدایی به دنبال این هستیم که استان های محرومی از جمله لرستان را به عنوان اصلی ترین محور سازمان قرار دهیم تا با امداد رسانی در سطح شهرهای این استان خدمات رسانی خوبی در راستای رفع معضلات اجتماعی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سنت حسنه پیامبر (ص) ازدواج آسان وتاکید مقام معظم رهبری است که بر سبک زندگی ساده و ازدواج آسان استاین موسسه سخنان این عزیزان را الگو و سرلوحه کار خود قرار داده است.

مدیرعامل موسسه مردم نهاد خیریه آبشارعاطفه‌ها گفت: به مردم لرستان قول می‌دهیم که نشستی با مسئولان استانی داشته باشیم تا آماری از دختران در انتظار بخت بگیریم و کمک‌های خوبی در این راستا داشته باشیم.

وی عنوان کرد: با بیشتر شدن مشارکت‌ها می‎توانیم بیش از دو برابر نیز جهیزیه‌ها را افزایش دهیم و هر آنچه بتوانیم در راستای ازدواج آسان و کمک‌های مردمی تلاش کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *