جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
از فردا انجام می شود

جزئیات اکران فیلم محمد(ص) در مشهد

چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 440874
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: فیلم محمد(ص) قطعا از فردا در سینماهای مشهد و فیروزه نیشابور اکران می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ناصر نبی زاده معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: فیلم سینمایی محمد(ص)، آخرین ساخته مجید مجیدی در سینما هویزه، قدس، آفریقا، پیروزی و سیمرغ مشهد و فیروزه نیشابور اکران می‌شود.

وی گفت: سامانه پیش فروش بلیط‌ برای این فیلم سینمایی نیز پیش بینی شده است و قرار است از امشب در صورتی که سامانه این فیلم ایرادی نداشته باشد اکران شود.

ناصر نبی زاده گفت: سینما هویزه مشهد به دنبال رفع ایرادات این فیلم است و به طور قطع از فردا این فیلم در دو سینمای یاد شده اکران می‌شود.

نبی زاده در رابطه با مدت زمان اکران فیلم در سینماهای مذکور خاطرنشان کرد: مدت زمان اکران فیلم، بستگی به میزان فروش و استقبال مخاطبان دارد و تا زمانی که فیلم مخاطب داشته باشد برای علاقمندان اکران می‌شود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *