جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
از سوی سرمربی تیم ملی کبدی:

اعلام اسامی ملی پوشان کبدی به کره

چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 440831
محمد شعبانی اسامی ۱۲ بازیکن را به منظور برگزاری چند دیدار تدارکاتی با کره جنوبی را برای شرکت در اردوی آماده سازی قبل از اعزام اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، محمد شعبانی سرمربی تیم ملی کبدی استاندارد ایران به منظور سفر به کره جنوبی و برگزاری چند دیدار تدارکاتی اسامی ۱۲ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آماده سازی قبل از اعزام را اعلام کرد.

اردوی آماده سازی قبل از اعزام از روز جمعه ۶ شهریور ماه به مدت ۹ روز در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد و بازیکنان اعزامی می بایست عصر روز جمعه خود را به سرپرست تیم ملی معرفی کنند.

اسامی بازیکنان اعزامی به کره جنوبی بدین شرح است: فرهاد رحیمی، احسان زمانی، فرید پاکزاد، امیر حسین محمد ملکی، غلامعباس کروکی، محسن مقصودلو، هادی حاجیلری، ابوالفضل مقصودلو، حسین مازندرانی، میلاد شیبک، ابراهیم حکیم شرف و سلیمان پهلوان

سرمربی: محمد شعبانی
مربی: سعید مقدم بقاء

کره جنوبی میزبان هفدهمین دوره بازیهای آسیایی در رشته کبدی پس از تیم هندوستان و ایران با قرار گرفتن در رده سوم به مدال برنز مشترک بازیهای آسیایی اینچئون دست یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *